Skip to main content

Fleurs 26 omgeving Rotterdam

Forum|alt.badge.img

Hee allemaal,

Ik ben Fleur, 26 jaar. Kom uit de omgeving Rotterdam. Ik houdt me in het dagelijks leven vooral bezig met yoga, mindfulness, wandelen en zelfontwikkeling.Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en te koken/bakken. Maar ook om met gezellige mensen af te spreken voor een drankje of een dansje. Alleen is dat alweer een tijdje geleden door alles. 

Sinds kort vrijgezel na een lange relatie. Momenteel happy in mijn eigen appartementje. Maar ik voel me momenten wel alleen. Sociale kring is best klein geworden. Wat ik wel jammer vind. Ik heb nog geen behoefte aan een nieuwe relatie. Maar nieuwe contacten zijn altijd leuk!

Stuur me vooral een berichtje voor een gezellig gesprekje 😌

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Fleur :)

Van harte welkom :)

Ik ben ook altijd wel in voor een gezellige chat

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022

Dankjewel! Leuk dat je een berichtje stuurt. Wat houd jou vandaag bezig? :)

Anoukje93
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 18 reacties
  • 2 februari 2022
Fleurs schreef:

Hee allemaal,

Ik ben Fleur, 26 jaar. Kom uit de omgeving Rotterdam. Ik houdt me in het dagelijks leven vooral bezig met yoga, mindfulness, wandelen en zelfontwikkeling.Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en te koken/bakken. Maar ook om met gezellige mensen af te spreken voor een drankje of een dansje. Alleen is dat alweer een tijdje geleden door alles. 

Sinds kort vrijgezel na een lange relatie. Momenteel happy in mijn eigen appartementje. Maar ik voel me momenten wel alleen. Sociale kring is best klein geworden. Wat ik wel jammer vind. Ik heb nog geen behoefte aan een nieuwe relatie. Maar nieuwe contacten zijn altijd leuk!

Stuur me vooral een berichtje voor een gezellig gesprekje 😌

Heey Fleur!

Je woont niet echt dichtbij maar ik vind het leuk dat je bezig met je zelfontwikkeling bent :)

Wat doe je graag aan creatieve bezigheden?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022

Hee Anouk, leuk dat je een berichtje stuurt!

voor nu is het vooral tekenen, journal, schrijven en kleuren. Maar ook puzzelen of dingentjes maken. Ik probeer er vooral rust uit te halen omdat ik momenteel aan het herstellen ben van een burn-out. Wat doe jij graag? En heb je nog tips voor mij? 😄

Anoukje93
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 18 reacties
  • 2 februari 2022
Fleurs schreef:

Hee Anouk, leuk dat je een berichtje stuurt!

voor nu is het vooral tekenen, journal, schrijven en kleuren. Maar ook puzzelen of dingentjes maken. Ik probeer er vooral rust uit te halen omdat ik momenteel aan het herstellen ben van een burn-out. Wat doe jij graag? En heb je nog tips voor mij? 😄

Hee :)

Een burn-out .. lijkt me lastig maar dan kan je niet anders dan even alles laten varen en kiezen voor je eigen rust toch?

Ik heb niet echt spannende hobby's ofzo :) Ik houd van wandelen, dagjes uit :) ook houd ik me bezig met zelfontwikkeling ben ik gek op plantjes.. reizen en kringloopwinkels! (werk ook bij een kringloopwinkel) Maar ik zit ook al een tijdje thuis om na te denken wat ik graag wil gaan doen :) verder zit ik sinds vorige week maandag in quarantaine :p 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022

Klopt, en voor iemand die altijd 1000% van zichzelf vroeg is alles moeten laten vallen wel zwaar… 

Maar het gaat nu steeds vaker momenten ook beter met me. En het lukt om voor mezelf te kiezen. Dus daar focus ik op en brengt me veel! 

Reizen is ook echt iets dat ik mis. Ik ben 2 jaar geleden naar Thailand geweest. Hele bijzondere reis. Maak jij verre reizen? Waar ben je al geweest?

Wat leuk een kringloopwinkel. Dat is nou echt een plek waar ik nooit kom. Maar wat me wel heel leuk lijkt. Vind je dan ook leuke spulletjes etc?

🙋🏻‍♀️

Anoukje93
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 18 reacties
  • 2 februari 2022

Aw, maar 1000% van jezelf vragen is ook helemaal niet goed :) daar is het leven niet voor..

Klinkt goed!! Dan ben je op het juiste pad!

Oeh, Thailand lijkt me tof.. het boeddhisme vooral :) wat is je ervan bijgebleven?

Ik heb niet heel veel gereisd hoor! Ik ben naar Frankrijk geweest, Spanje, England, Italië :) de buurlanden! Ik zou graag eens naar Berlijn willen (ik ben een beetje alternatief) en verder ben ik aan het sparen want ik wil graag mijn rijbewijs! Ook een stukje vrijheid..

Haha, gewoon eens doen :) is best rustgevend vind ik.. (gek genoeg) want sta midden in de zooi haha. Ik pak namelijk de dozen uit en maak de spullen schoon en geef ze een mooi prijsje.. Of ik sta achter de kassa vind ik ook wel leuk! De collega's zijn ook fijn.. de meesten zijn zo puur :hugging:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022

Nee dat heb ik gemerkt... En de weg van zelfontwikkeling, rust en compassie is ook veel mooier! 🍀

ik had eigenlijk toen al meer kunnen halen uit de manier van leven van de mensen in Thailand. Het boeddhisme inderdaad. Heel mooi om te zien hoe de mensen daar leven. 

Europa heeft ook zoveel moois te bieden. Dat is echt zo! Een rijbewijs is een mooi doel. Ik ben dankbaar dat ik die al een tijdje heb. Brengt je inderdaad veel vrijheid. 

Leuk bijzonder, ik ga zeker eens langs een kringloop en zal aan je denken haha :)

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 2 februari 2022
Fleurs schreef:

Ik ben vandaag bezig met bijscholing en dan met wetgeving best een pittig vak. 

ik ga tot 6 uur leren en dan gaat de PlayStation aan😂jij dan ?

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Fleur!

Welkom op de community! Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush:

Wat leuk dat je je zo bezig houdt met je zelfontwikkeling! Ben daar de laatste tijd ook iets meer mee bezig door het lezen van verschillende boeken, al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar de tijd niet meer voor neem :see_no_evil::joy: 

Was zaterdag nog in Rotterdam; gaan schaatsen bij de ijsbaan daaro. Hartstikke leuk!:thumbsup: Woon zelf in Gorinchem. 

Jammer is dat he, dat (mede) door Corona er zoveel minder gebeurd. Maar hey, we gaan nu hopelijk weer de betere tijden in! :blush:

Wat jammer dat je weer vrijgezel bent na een lange relatie, kan me voorstellen dat je dan ook echt weer even tot jezelf moet komen.. Wie ben jij en wat wil jij? Vaak neem je toch wel het een en ander van de ander over/pas je je daarop aan! Goed dat je je happy voelt in je eigen appartement, heel belangrijk dat je ook gewoon trots bent op wie jij nu bent en waar jij nu staat! :thumbsup: 

Het lijkt me leuk om jouw beter te leren kennen, dus als het je leuk lijkt mag je mij een berichtje sturen hoor. :blush:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022
Nick schreef:
Fleurs schreef:

Ik ben vandaag bezig met bijscholing en dan met wetgeving best een pittig vak. 

ik ga tot 6 uur leren en dan gaat de PlayStation aan😂jij dan ?

wat goed! Is het een beetje gelukt om leren? 

ik heb vandaag vooral lekker rustig aan gedaan. En avonds bij m’n ouders gegeten. Was een prima dagje! 😌

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022
Rochella schreef:

Hey Fleur!

Welkom op de community! Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush:

Wat leuk dat je je zo bezig houdt met je zelfontwikkeling! Ben daar de laatste tijd ook iets meer mee bezig door het lezen van verschillende boeken, al moet ik eerlijk bekennen dat ik daar de tijd niet meer voor neem :see_no_evil::joy: 

Was zaterdag nog in Rotterdam; gaan schaatsen bij de ijsbaan daaro. Hartstikke leuk!:thumbsup: Woon zelf in Gorinchem. 

Jammer is dat he, dat (mede) door Corona er zoveel minder gebeurd. Maar hey, we gaan nu hopelijk weer de betere tijden in! :blush:

Wat jammer dat je weer vrijgezel bent na een lange relatie, kan me voorstellen dat je dan ook echt weer even tot jezelf moet komen.. Wie ben jij en wat wil jij? Vaak neem je toch wel het een en ander van de ander over/pas je je daarop aan! Goed dat je je happy voelt in je eigen appartement, heel belangrijk dat je ook gewoon trots bent op wie jij nu bent en waar jij nu staat! :thumbsup: 

Het lijkt me leuk om jouw beter te leren kennen, dus als het je leuk lijkt mag je mij een berichtje sturen 

Hi! 🙋🏻‍♀️
Bedankt voor je leuke berichtje. Ik weet nog niet echt hoe het werkt hier. Maar misschien is een privé berichtje sturen handiger haha? 

Ik sta ook nog een beetje aan het begin van het verdiepen in zelfontwikkeling. Maar daar geeft m’n burn out nu wel een goede gelegenheid voor! 

Ik ben nog niet naar de schaatsbaan geweest. Maar zou ik nog wel graag willen. Ben echt dol op schaatsen!🥰

We gaan inderdaad hopelijk betere tijden in. En ook voor mezelf tijden dat er voor actieve dingen weer meer plaats is in mijn leven. Maar ook dat lijkt de goede kant op te gaan gelukkig 🍀 

Ik ben ook benieuwd wat jou dagelijks bezighoudt en je brengt op deze website! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen