Skip to main content

Naomi 23 omgeving Rotterdam

Forum|alt.badge.img+9

Hi allemaal,

Hier nog een newbie die aan het ontdekken is hoe alles hier werkt.
Ik ben Naomi, 23 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam. Sinds drie jaar werk ik als woonbegeleider, wat ik met alle plezier doe, en doe daarnaast een thuisstudie Engels. 
De afgelopen periode ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn vriendengroep en sociale netwerk heel klein (geworden) zijn en mij dat best zwaar valt.

Ik ben stiekem nog steeds groot fan van Disney en heb verschrikkelijk heimwee naar concerten.
Het zou trouwens heel leuk zijn als ik hier ook iemand vind die dat ook leuk vind zodat ik misschien niet altijd alleen hoef te gaan. 

Verder heb ik geen idee wat ik nog meer kan vertellen, dus heb je vragen...stel deze gerust. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 27 januari 2022

Hey naomi  ik  ben  Jennifer  24 jaar ik  heb  helemaal  totaal  geen  vriendinnen  ik woon in Maassluis  zuid  Holland  als je het leuk  lijkt  kunnen  we  een  keer afspreken  want ik  heb  me vriend  wel  maar 1 vriendin  of meer in leven  hebben  meiden  zeker  nodig  stuur  me pb als wilt wisselen  als wilt  nummers  of media uit groetjes  Jennifer  

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 27 januari 2022
Naoomi schreef:

Hi allemaal,

Ik ben Naomi, 23 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam. Sinds drie jaar werk ik als woonbegeleider, wat ik met alle plezier doe, en doe daarnaast een thuisstudie Engels. 
De afgelopen periode ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn vriendengroep en sociale netwerk heel klein (geworden) zijn en mij dat best zwaar valt.

Ik ben stiekem nog steeds groot fan van Disney en heb verschrikkelijk heimwee naar concerten.
Het zou trouwens heel leuk zijn als ik hier ook iemand vind die dat ook leuk vind zodat ik misschien niet altijd alleen hoef te gaan. 

Verder heb ik geen idee wat ik nog meer kan vertellen, dus heb je vragen...stel deze gerust. 

Hey Naoomi,

Je bent niet de enige Disney fan hoor, ik vind ze ook altijd nog leuk 😁,

van wat soort muziek hou jij?

ik zelf vindt van alles leuk maar rock muziek is toch zeker wel mijn favoriet.

• 0 reacties
  • 27 januari 2022

Hi Naomi,

Ik heb helaas ook niet echt vrienden, dus ik herken mij wel in wat je schrijft. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met je. Je mag mij een privé bericht sturen als je dat wilt.

Abawys
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 27 januari 2022
Naoomi schreef:

Hi allemaal,

Hey Naomi, ik ben Abawys ( Niet mijn echte naam natuurlijk) als je wilt praten mag je me altijd een prive berichtje sturen! :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 28 januari 2022
Alain schreef:

Hey Naoomi,

Wat leuk om te horen! De ene kijkt je soms heel raar aan terwijl de ander net zo enthousiast kan reageren. Heb je een favoriete film en/of personage?

Hmm, moeilijk om te kiezen. Ik heb niet echt een favoriet en ligt ook een beetje aan de stemming denk ik. 

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 28 januari 2022
Naoomi schreef:
Alain schreef:

Hey Naoomi,

Wat leuk om te horen! De ene kijkt je soms heel raar aan terwijl de ander net zo enthousiast kan reageren. Heb je een favoriete film en/of personage?

Hmm, moeilijk om te kiezen. Ik heb niet echt een favoriet en ligt ook een beetje aan de stemming denk ik. 

Dat is zeker zo, favoriete mmmm moeilijk ik vindt rapunzel altijd wel leuk vooral door de personages Pascal en Maximus😅

Ik heb ook wel het zelfde met muziek, bespeel zelf ook de gitaar en de drums.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 28 januari 2022
Alain schreef:

Dat is zeker zo, favoriete mmmm moeilijk ik vindt rapunzel altijd wel leuk vooral door de personages Pascal en Maximus😅

Ik heb ook wel het zelfde met muziek, bespeel zelf ook de gitaar en de drums.

Oké, dat is echt wel een goede keus. Ik kan jouw smaak wel waarderen. 
Serieus? Zo leuk, ik wilde dat jaren geleden, maar had er dus geen geduld voor. 

Goodwolf
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 31 januari 2022

Hoi Naoomi... mensen komen en mensen gaan sowieso. Covid heeft ons laten zien wie echt is en wie nep en we hebben onszelf beter leren kennen.... take the positive out of the negative..... maar van welk soort muziek hou je? En naar welke concerten ga je ?? 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022

Hee Naomi,

Ik heb ook zo heimwee naar concerten. Al 2 jaar lang blijf ik kaartjes kopen en het wordt alleen maar afgezegd of verzet. Heb jij nog kaartjes voor een concert of feestje waar je hopelijk heen kan? 😄

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 februari 2022
Fleurs schreef:

Hee Naomi,

Ik heb ook zo heimwee naar concerten. Al 2 jaar lang blijf ik kaartjes kopen en het wordt alleen maar afgezegd of verzet. Heb jij nog kaartjes voor een concert of feestje waar je hopelijk heen kan? 😄

Ik blijf ze ook maar kopen in de hoop dat iets doorgaat. Alleen langzamerhand beginnen de eerste alweer verzet te worden.
Waar je heb zoal nog kaartjes voor? 
Ik heb hier nog een bakje vol liggen met een stuk of 13 kaarten die plaats moeten vinden. Er zijn er al een paar weggegooid in de afgelopen twee jaar.  

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 2 februari 2022
Naoomi schreef:
Fleurs schreef:

Hee Naomi,

Ik blijf ze ook maar kopen in de hoop dat iets doorgaat. Alleen langzamerhand beginnen de eerste alweer verzet te worden.
Waar je heb zoal nog kaartjes voor? 
Ik heb hier nog een bakje vol liggen met een stuk of 13 kaarten die plaats moeten vinden. Er zijn er al een paar weggegooid in de afgelopen twee jaar.  

haha zo herkenbaar, maar zo jammer! Ik heb nu alleen nog kaartjes voor Tabitha en Concert at Sea volgens mij... Ik had ook kaartjes voor vrienden van Amstel, Marco Borsato (met familie zou ik daarheen gaan haha) en nog wat kleinere festivals hier in de buurt. Maar ik vind echt van alles leuk! Waar heb/had jij kaartjes voor? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 februari 2022
Fleurs schreef:

haha zo herkenbaar, maar zo jammer! Ik heb nu alleen nog kaartjes voor Tabitha en Concert at Sea volgens mij... Ik had ook kaartjes voor vrienden van Amstel, Marco Borsato (met familie zou ik daarheen gaan haha) en nog wat kleinere festivals hier in de buurt. Maar ik vind echt van alles leuk! Waar heb/had jij kaartjes voor? 

Als het mee zit gaat het dit jaar wel weer gebeuren. Klinkt ook erg leuk! Heb er wel eens over nagedacht om iets van Amstel te doen of zo, want ga eigenlijk nooit naar dat soort dingen. 
Ik heb tickets voor o.a. Ed Sheeran, 5 Seconds of Summer & Green Day. 

• 0 reacties
  • 2 februari 2022
Naoomi schreef:

Hi allemaal,

Hii Naomi,

ik kom zelf ook uit de buurt van Rotterdam :)

heb je nog meer hobbies? Hou je van creatief zijn?

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 februari 2022
lies.v schreef:

Hii Naomi,

ik kom zelf ook uit de buurt van Rotterdam :)

heb je nog meer hobbies? Hou je van creatief zijn?

Jazeker! Ik vind het leuk om te fotograferen en ben toevallig met bezig om een eigen draai te geven aan een oud blouse met tekeningen. 

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Welkom Naomi!

Leuk dat je je voorstelt :blush: .

Ik hoop dat je inmiddels al wat meer wegwijzer bent geworden op de community! 

Op wat voor groep werk je als woonbegeleider? Heb hier voor zelf in de gehandicaptenzorg gewerkt (als begeleider op verschillende groepen) en dat was leuk maar soms ook wel heftig! Nu doe ik iets totaal anders omdat ik me niet helemaal 100% op m’n plek voelde. 

Wat cool dat je een thuisstudie Engels doet, is dat net zoiets als Cambridge? 

Hier ook een hele grote Disney fan! :joy: Some people have it, some people dont! Heerlijk om af en toe weg te zwijmelen, mee te zingen/mee te praten met een film. :wink:

Was van de week toevallig nog in Rotterdam, mijn eigen ‘’Elsa’’ aan het uitvinden op de ijsbaan daar; resultaat; ik ben een houten Klaassie. :joy:

Kom zelf uit Gorinchem. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen, dus als je het leuk lijkt mag je mij altijd een berichtje sturen. :blush:

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 3 februari 2022
Rochella schreef:

Welkom Naomi!

Leuk dat je je voorstelt :blush: .

Ik hoop dat je inmiddels al wat meer wegwijzer bent geworden op de community! 

Op wat voor groep werk je als woonbegeleider? Heb hier voor zelf in de gehandicaptenzorg gewerkt (als begeleider op verschillende groepen) en dat was leuk maar soms ook wel heftig! Nu doe ik iets totaal anders omdat ik me niet helemaal 100% op m’n plek voelde. 

Wat cool dat je een thuisstudie Engels doet, is dat net zoiets als Cambridge? 

Hier ook een hele grote Disney fan! :joy: Some people have it, some people dont! Heerlijk om af en toe weg te zwijmelen, mee te zingen/mee te praten met een film. :wink:

Was van de week toevallig nog in Rotterdam, mijn eigen ‘’Elsa’’ aan het uitvinden op de ijsbaan daar; resultaat; ik ben een houten Klaassie. :joy:

Kom zelf uit Gorinchem. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen, dus als je het leuk lijkt mag je mij altijd een berichtje sturen. :blush:

Inmiddels wel een klein beetje, dankjewel! 

Ik werk sinds oktober op een locatie met moeilijk verstaanbaar gedrag. Daarvoor heb ik een jaar in de psychiatrie gewerkt. Allebei superleuk, maar inderdaad  best heftig en je moet er net de draai zien te vinden. Wat voor werk doe je nu? 

Yes, alleen heb ik lichtelijk spijt. Mijn motivatie is op het moment ver te zoeken en het werkt allemaal niet zo als het moet werken. 

Wat is jouw favoriete film & figuur? Zo leuk om te horen dat er mensen zijn die het nog wel kunnen waarderen! Soms krijg je van die rare blikken en reacties. 

Ah geweldig bedacht! Ik wil daar graag nog naartoe, maar weet dat ik 100% onhandig ben, dus durf eigenlijk niet zo goed. Hoe vaak mocht je knuffelen met het ijs? of viel dat wel mee? 

Ik ga in het vervolg verder met een privé berichtje, haha. :) 

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 34 reacties
  • 15 maart 2022

Ik ben zelf ook fan van Disney en dan met name van Winnie the Pooh. Ik vind die wijsheden ook erg mooi

Th99
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 35 reacties
  • 11 oktober 2022

Hallo Naomi,

Wat houdt woonbegeleider precies in?:)

Groetjes Thijs 

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Genius
  • 326 reacties
  • 15 oktober 2022

@Th99 mijn excuses voor mijn late reactie!

Als woonbegeleider ben je eigenlijk continu bezig met dat mensen zelfstandig kunnen blijven leven in hun leefomstandigheden. Je helpt met het bedenken met oplossingen om dit mogelijk te maken. Om het een beetje concreet te maken; helpen met alle dagelijkse dingen zoals koken, wassen, klaar maken om te gaan werken, afspraken met ziekenhuizen maken en al dat soort dingen. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen