Skip to main content

Daniëlle 21 omgeving Zuid-Holland

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal!

Ik ben Daniëlle, 21 jaar en woon in de provincie zuid-holland. Ik volg de studie onderwijsassistent :) ik doe aan atletiek, en hou verder van tekenen, andere creatieve dingen als ik er tijd voor neem en heb haha en verder ben ik bezig met proberen te leren koken en bakken. Ik zou t erg leuk vinden om vrienden te maken aangezien ik die amper heb, om gezellig samen te whatsappen of af te spreken :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 27 januari 2022

Hey ik ben  Jennifer  24 jaar ik  woon  in  Maassluis  zuid  Holland  en  ik  heb  totaal  geen  vriendinnen  en ik zoek  ze hier op omdat  een  vrouw/meid meiden  vriendin/in haar leven  nodig  heb lijk het je leuk om met mij contact  te hebben stuur  me een  berichtje  en dan kunnen  we  contact  leggen  via WhatsApp  of sociaal  media  groetjes  Jennifer 

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Jennifer321 schreef:

Hey ik ben  Jennifer  24 jaar ik  woon  in  Maassluis  zuid  Holland  en  ik  heb  totaal  geen  vriendinnen  en ik zoek  ze hier op omdat  een  vrouw/meid meiden  vriendin/in haar leven  nodig  heb lijk het je leuk om met mij contact  te hebben stuur  me een  berichtje  en dan kunnen  we  contact  leggen  via WhatsApp  of sociaal  media  groetjes  Jennifer 

Hoii lijkt me zeker leuk! Dankje voor je reactie :)

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 27 januari 2022

Ik heb  je een  privébericht  gestuurd  groetjes  Jennifer 

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Hoi allemaal!

Ik ben Daniëlle, 21 jaar en woon in de provincie zuid-holland. Ik volg de studie onderwijsassistent :) ik doe aan atletiek, en hou verder van tekenen, andere creatieve dingen als ik er tijd voor neem en heb haha en verder ben ik bezig met proberen te leren koken en bakken. Ik zou t erg leuk vinden om vrienden te maken aangezien ik die amper heb, om gezellig samen te whatsappen of af te spreken :) 

Hey Daniëlle! Aller eerst, welkom!

Wat is voor nu je favo gerechtje/maaltijd om te maken?

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Ryan schreef:

Hey Daniëlle! Aller eerst, welkom!

Wat is voor nu je favo gerechtje/maaltijd om te maken?

Hee Ryan!

Ik heb nog niet heel veel gemaakt haha! Heb gisteren wraps gemaakt waar ik heel blij van werd 🙂 kook jij ook weleens en zoja wat is jouw favoriet?

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Hee Ryan!

Ik heb nog niet heel veel gemaakt haha! Heb gisteren wraps gemaakt waar ik heel blij van werd 🙂 kook jij ook weleens en zoja wat is jouw favoriet?

Hahaha, Naja je moet ergens beginnen he? En wraps zijn wel een goed begin, denk ik?😂

Zoals mn ouders altijd zeggen: "het enige wat jij kunt koken is water, en zelfs dat laatt je verdampen"

Ik kan als ik wil zeker wel wat koken, maar het is niet echt mijn wekelijkse bezigheid helaas😅

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Ryan schreef:

Hahaha, Naja je moet ergens beginnen he? En wraps zijn wel een goed begin, denk ik?😂

Zoals mn ouders altijd zeggen: "het enige wat jij kunt koken is water, en zelfs dat laatt je verdampen"

Ik kan als ik wil zeker wel wat koken, maar het is niet echt mijn wekelijkse bezigheid helaas😅

Haha tis idd ook een kwestie van zin hebben en tijd maken. Maaruh ik ben oook niet heel handig ermee want had ook gelijk 1e keer me verbrand 😅

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Haha tis idd ook een kwestie van zin hebben en tijd maken. Maaruh ik ben oook niet heel handig ermee want had ook gelijk 1e keer me verbrand 😅

Hahaha, dan kunnen we elkaar de hand schudden 😂 de niet verbrande hand uiteraard 😉

Maar alles valt te leren dus we krijgen het vast onder de knie!

Je zei dat je aan atletiek deed, wat kan ik me erbij voorstellen?

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Ryan schreef:

Hahaha, dan kunnen we elkaar de hand schudden 😂 de niet verbrande hand uiteraard 😉

Maar alles valt te leren dus we krijgen het vast onder de knie!

Je zei dat je aan atletiek deed, wat kan ik me erbij voorstellen?

Haha kloptt! Ik doe sprint en dan met name 100m en 200m sprint 🙂 atletiek is ook kogelstoten speerwerpen discuswerpen hordelopen middelange afstand lange afstand verspringen hoogspringen hink stap sprong kogelslingeren steeple chase en estafettes haha maar ik ben technisch bagger dus hou t op sprint. Deed vroeger ook 800m maar das nie handig nadat ik veel blessure heb gehad

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Haha kloptt! Ik doe sprint en dan met name 100m en 200m sprint 🙂 atletiek is ook kogelstoten speerwerpen discuswerpen hordelopen middelange afstand lange afstand verspringen hoogspringen hink stap sprong kogelslingeren steeple chase en estafettes haha maar ik ben technisch bagger dus hou t op sprint. Deed vroeger ook 800m maar das nie handig nadat ik veel blessure heb gehad

Jeetje, in mn hoofd klonk het enigzins als n domme vraag, maar nadat ik al de "varianten" las, vond ik mn vraag toch niet zo gek meer😅

Erg leuk, maar ook erg moeilijk denk ik?

Wat voor blessure heb je gehad/wat is er gebeurd? (Als ik vrsgen mag)

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Ryan schreef:

Jeetje, in mn hoofd klonk het enigzins als n domme vraag, maar nadat ik al de "varianten" las, vond ik mn vraag toch niet zo gek meer😅

Erg leuk, maar ook erg moeilijk denk ik?

Wat voor blessure heb je gehad/wat is er gebeurd? (Als ik vrsgen mag)

Haha sprint vind ik opzich niet heel moeilijk maar is wel hard werken. Mijn hamstring is bijna volledig van de aanhechting afgescheurd, dus die spierfunctie is bijna helemaal weg. Is voornamelijk bindweefsel

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Haha sprint vind ik opzich niet heel moeilijk maar is wel hard werken. Mijn hamstring is bijna volledig van de aanhechting afgescheurd, dus die spierfunctie is bijna helemaal weg. Is voornamelijk bindweefsel

Holyy- dat klinkt heeell pijnlijk..🥴 gaat het wel weer helemaal herstellen?

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 27 januari 2022
Ryan schreef:

Holyy- dat klinkt heeell pijnlijk..🥴 gaat het wel weer helemaal herstellen?

Nee dat gaat als t goed is niet. Blijft bindweefsel er tussen dusja helaas

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 28 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Nee dat gaat als t goed is niet. Blijft bindweefsel er tussen dusja helaas

Pff that sucks...🥴 maar het zal wel op zo'n manier een beetje herstellen, dat je de 100 en 200 meter weer kunt rennen hoop ik?

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 28 januari 2022
Ryan schreef:

Pff that sucks...🥴 maar het zal wel op zo'n manier een beetje herstellen, dat je de 100 en 200 meter weer kunt rennen hoop ik?

Jaa doe ik ook al aantal jaar weer hoor alleen blijf je er altijd wel last van houden

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 28 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Jaa doe ik ook al aantal jaar weer hoor alleen blijf je er altijd wel last van houden

Ja dat kan ik me wel voorstellen ja... das wel echt balen zeg!

Had je de droom om langere afstanden te doen (voor je blessure)

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 29 januari 2022
Ryan schreef:

Ja dat kan ik me wel voorstellen ja... das wel echt balen zeg!

Had je de droom om langere afstanden te doen (voor je blessure)

Ik deed veel 800m en vond dat ook erg leuk maar toen ik moest kiezen vond ik toch sprint nog  net leuker :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 29 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Ik deed veel 800m en vond dat ook erg leuk maar toen ik moest kiezen vond ik toch sprint nog  net leuker :)

Nicee! En t belangrijkste is dat je doet wat je leuk vind dus das goed :)

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 29 januari 2022
Ryan schreef:

Nicee! En t belangrijkste is dat je doet wat je leuk vind dus das goed :)

Preciess! We hebben trouwens wel een mega lang verhaal hier nu onder staan haha

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 29 januari 2022
Danoontje2000 schreef:

Preciess! We hebben trouwens wel een mega lang verhaal hier nu onder staan haha

Hahaha, ja maar echt zo, het past amper op het scherm van m'n telefoon😅

Vgm heb je hier ook een soort WhatsApp chat, maar zo goed ken ik deze app nog net niet 😂😂

Forum|alt.badge.img

Ik werk ook in het onderwijs. Hoe vind jij je opleiding?

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 30 januari 2022

Hi @Danoontje2000 en @Ryan :grinning: wat tof dat jullie lekker aan het kletsen zijn, ik zag dat jullie iedere keer ‘quote’ gebruiken in een reactie waardoor het bericht heel erg groot wordt. Ik heb dit even aangepast naar iedere keer de laatste reactie van de ander. Een quote is eigenlijk alleen nodig als er een bericht tussen het bericht waar je op wilt reageren en jouw bericht staat. Als je direct onder het bericht van de ander reageert is het leesbaarder om geen quote te gebruiken. :grinning: Veel plezier nog! :sunglasses: ​​​​​​​

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 30 januari 2022

@Xxxhotchocolate leuk! Ik vind t zeker erg leuk! Ben bijna klaar :) daarna werk zoeken. Wat voor werk doe jij?

Forum|alt.badge.img

Oh leuk om te horen. Ik ben leerkracht

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Hero
  • 40 reacties
  • 31 januari 2022

@Xxxhotchocolate  leuk! Basis of middelbaar onderwijs?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen