Skip to main content

vrienden gezocht overijssel

• 12 april 2025
  • 2 reacties
  • 78 × bekeken

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3

Na een aantal topics te hebben geplaatst geef ik het nog een laatste kans. 

wie ben ik, mijn naam is Jeffrey 24 jaar oud en kom uit Steenwijk (overijssel ). Woon een jaar op me zelf en heb een leuke baan. 
in mijn vrije tijd vind ik het leuk om een voetbal wedstrijd van pec zwolle te bezoeken, heb een playstation 5 waar ik af en toe op zit en vind het leuk om dagjes weg te gaan. 

Ik heb 2 goeie vrienden maar daar buiten heb ik niet veel te doen en zou het leuk vinden om eens vaker de deur uit te gaan. Ik ben een extravert persoon en vind dingen doen geen probleem. Lijkt het je leuk om een dag weg te gaan of een terrasje te pakken of noem maar op ik ben er wel in geïnteresseerd. Ik heb een auto dus kan op veel plekken komen.

mocht je interesse hebben laat een reactie achter of stuur een privébericht de inbox staat open ;) 

rakkerts
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 12 april 2025

Hii! 
ik kom totaal niet uit de buurt, maar ben wel vaak in Steenwijk geweest in het verleden echt super leuk dorpje (of stad. Daar was ik niet helemaal over uit) ik weet wel dat ze daar maar 1 stoplicht hebben toen ik daar reed hahaha. 
ik weet niet hoe ik een prive berichtje kan doen maar als je het leuk vind ben ik een semi extravert persoon die praten leuk vind?

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 13 april 2025

Hey!

Klinkt gezellig! Ik heb ook een oproepje gedaan, als je dat aanspreekt dan laat je het maar weten en dan stuur ik je ff een DM, of jij mij haha

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen