Skip to main content

Even voorstellen Raq, 24 omgeving Delft/Den Haag

• 12 april 2025
  • 8 reacties
  • 148 × bekeken

rakkerts
Forum|alt.badge.img+3

Hi ik ben Raq, 24 jaar en woon in Delft maar ben ook vaak in Den Haag te vinden voor mijn studie ☺️.

Ik zit nu in het tweede jaar van mijn studie en dat is vaak ook veel stress, maar lijkt het mij leuk om mensen te leren kennen hier in de omgeving en leuke dingen te doen of te kletsen. 

Ongeveer 6 maanden geleden ben ik gediagnostiseerd met ADD en dat brengt tot heden ups en downs met zich mee. En het lijkt me ook heel fijn om mensen te leren kennen die dit herkennen  

Ook vind ik veel dingen leuk om te doen: lezen, tekenen, schrijven (ik schrijf boeken), terrasjes pakken, gamen (ben ik nog beetje aan het ontdekken. En ik ben heel slecht in schietspellen). Ik sta eigenlijk overal wel voor open, ookal vind ik het soms spannend om nieuwe dingen te doen (alsjeblieft niet bungee jumpen). Maar vind heel veel dingen leuk 🤭

Een onderwerp waar ik over kan blijven doorpraten is muziek. Vooral richting de rock en metal. Maar jaren 70/80/90 of The Weeknd vind ik ook geweldig 😃 

Zelf ben ik nieuw op deze community en weet nog niet precies hoe alles hier werkt, maar mocht je het leuk vinden om een keer iets te doen of gewoon leuk te praten sta ik daar zeker voor open 😊. 

mr_potato_head
Forum|alt.badge.img+3

welkom 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 12 april 2025

Hoi Raq, ik ben Joshua (niet mijn echte roepnaam), ik ben 27 en ik woon in Leiden, dus redelijk in de buurt van Den Haag en Delft. Lijkt het je leuk om via deze site wat te kletsen?

rakkerts
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 12 april 2025

Hii! Raq is ook een afkorting van mijn hele naam :) maar ja lijkt me leuk 😊 ik zit ook in de discord server als dat makkelijker is

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 12 april 2025
rakkerts schreef:

Hii! Raq is ook een afkorting van mijn hele naam :) maar ja lijkt me leuk 😊 ik zit ook in de discord server als dat makkelijker is

Hoi, ik heb al een tijdje geen Discord meer, maar we kunnen ook deze site blijven gebruiken

rakkerts
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 12 april 2025
Joshua schreef:
rakkerts schreef:

Hoi, ik heb al een tijdje geen Discord meer, maar we kunnen ook deze site blijven gebruiken

Hi, ja hoor dat is ook goed. Weet nog niet zo goed hoe dit werkt maar stuur me maar een berichtje ☺️

Potato_teuntje
Forum|alt.badge.img

Hee Raq! Ik zie veel gelijkenissen tussen ons :) ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op discord

Vince
  • Master
  • 14 april 2025

Yoooo welkom to the club!

rakkerts
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 14 april 2025
Vince schreef:

Yoooo welkom to the club!

Thankyouu!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen