Hi ik ben Raq, 24 jaar en woon in Delft maar ben ook vaak in Den Haag te vinden voor mijn studie ☺️.
Ik zit nu in het tweede jaar van mijn studie en dat is vaak ook veel stress, maar lijkt het mij leuk om mensen te leren kennen hier in de omgeving en leuke dingen te doen of te kletsen.
Ongeveer 6 maanden geleden ben ik gediagnostiseerd met ADD en dat brengt tot heden ups en downs met zich mee. En het lijkt me ook heel fijn om mensen te leren kennen die dit herkennen
Ook vind ik veel dingen leuk om te doen: lezen, tekenen, schrijven (ik schrijf boeken), terrasjes pakken, gamen (ben ik nog beetje aan het ontdekken. En ik ben heel slecht in schietspellen). Ik sta eigenlijk overal wel voor open, ookal vind ik het soms spannend om nieuwe dingen te doen (alsjeblieft niet bungee jumpen). Maar vind heel veel dingen leuk 🤭
Een onderwerp waar ik over kan blijven doorpraten is muziek. Vooral richting de rock en metal. Maar jaren 70/80/90 of The Weeknd vind ik ook geweldig 😃
Zelf ben ik nieuw op deze community en weet nog niet precies hoe alles hier werkt, maar mocht je het leuk vinden om een keer iets te doen of gewoon leuk te praten sta ik daar zeker voor open 😊.