Skip to main content

Even opnieuw voorstellen na lange tijd afwezig ~ Robin, 30 jaar uit Friesland

• 8 april 2025
  • 1 reactie
  • 61 × bekeken

Robein
Forum|alt.badge.img+3

Hey hey!

Ik ben Robin, 30 jaar, en ik ben eigenlijk al een tijdje lid van JoinUs. Door allerlei dingen in m’n leven ben ik een tijd niet actief geweest, maar dacht, hey weer eens even kijken!

Ik zit in een fase van zelfontdekking, vooral rondom gender. Het is niet altijd simpel, maar ik ben wel bewust bezig met wie ik ben en wat bij me past. En dat proces wil ik gewoon op mijn eigen tempo volgen.

Daarnaast werk ik als vrijwilliger in de GGZ, iets waar ik echt voldoening uit haal. Ik vind het fijn om er voor anderen te zijn en tegelijkertijd leer ik er zelf ook veel van. In mijn vrije tijd doe ik graag dingen waar ik rustig van word – lekker wandelen, muziek luisteren, wat gamen of gewoon even m’n hoofd leegmaken. Ook lezen en films/series/YouTube kijken doe ik graag.

Ik ben hier om leuke mensen te leren kennen, vrienden te maken en gewoon gezellig te kletsen. Dus voel je vrij om een berichtje te sturen of even hoi te zeggen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 april 2025

Hey Robin, het lijkt me leuk om je beter te leren kennen. Ik wilde je een privéberichtje sturen om mezelf voor te stellen, alleen helaas kan dat niet. Volgensmij heb je dat uit staan. Als het goed is kan je dat in je instellingen wijzigen :)

Groetjes,

Fabian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen