Skip to main content

Voorstellen: Ismael 21 jaar Zeeland

• 7 april 2025
  • 3 reacties
  • 97 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi!
Mijn naam is Ismael, ik ben 21 jaar en woon in Zeeland. De afgelopen jaren heb ik me vooral gericht op mijn opleiding, waardoor ik vaak in andere delen van het land was. Dat was super leerzaam, maar hierdoor heb ik hier in de buurt eigenlijk weinig mensen leren kennen.

Ik merk dat ik het soms mis om gewoon even met iemand af te spreken – of dat nou is om een drankje te doen, samen te gamen of gewoon iets spontaans te ondernemen. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om mee te chillen, lachen en leuke dingen te doen.

In m’n vrije tijd ben ik graag bezig met DJ’en, sporten en film & fotografie. Maar eigenlijk sta ik overal wel voor open – ik vind bijna alles interessant, dus verras me gerust! 😄

Lijkt het je leuk om een keer te meeten of iets te doen? Stuur me gerust een berichtje!

JordyP
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 7 april 2025

Leuke Hobby's 😃 wat voor een muziek maak je? Of vind je mooi?

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 9 april 2025

Hey Ismaël,

Welkom.

Ik lees dat je in Zeeland woont. Provincie zeeland of dorpje zeeland ?

Ik woon zelf in de provincie Zeeland in de buurt van Goes. En ben 24 jaar. 

Ik mis zelf ook wat jij omschrijft ook het kunnen afspreken, gamen, kletsen, etc. 

Lees ook stukje over je hobbies leuk en interessant. Welk genre muziek luister je graag naar en of maak je?

Mocht je willen kletsen stuur gerust een berichtje.

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 11 april 2025
JordyP schreef:

Leuke Hobby's 😃 wat voor een muziek maak je? Of vind je mooi?

Ik kan bijna overal wel naar luisteren! Maar in mijn dagelijks leven luister ik vooral EDM, POP Techno. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen