Skip to main content

Lin, 22, omgeving Eindhoven (nieuwe mensen ontmoeten)

• 4 april 2025
  • 4 reacties
  • 75 × bekeken

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lin. Ik ben een 22-jarige jongen en sinds december 2024 woonachtig in Leende. Ik heb meegedaan aan het traject ‘Join Us Online’ dat nu helaas afgelopen is.

Desalniettemin lijkt het me heel erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in de omgeving van Eindhoven.

Ik vind veel dingen leuk, zoals: naar de bioscoop gaan, koffiedrinken, uit eten, uit lunchen, wandelen en fietsen op mijn e-bike. 

Ik hoop van iemand te vernemen. 

Groetjes, 

Lin 

(Je kunt mij bereiken door onder dit bericht te antwoorden.)

Royke
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 4 april 2025

Hoi Lin, 

Welkom bij de community! Ik heb de titel van je topic even aangepast zodat mensen je beter kunnen vinden. Daarnaast heb ik je emailadres uit je topic gehaald i.v.m. privacy :) 

Groetjes, 

Roy

• 4 april 2025

Hoi Roy,

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je mijn e-mailadres uit het bericht hebt verwijderd. Hier had ik even niet aan gedacht.

Vriendelijke groet, 

Lin

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 4 april 2025

✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻

Forum|alt.badge.img+3
LittigL schreef:

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lin. Ik ben een 22-jarige jongen en sinds december 2024 woonachtig in Leende. Ik heb meegedaan aan het traject ‘Join Us Online’ dat nu helaas afgelopen is.

Desalniettemin lijkt het me heel erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in de omgeving van Eindhoven.

Ik vind veel dingen leuk, zoals: naar de bioscoop gaan, koffiedrinken, uit eten, uit lunchen, wandelen en fietsen op mijn e-bike. 

Ik hoop van iemand te vernemen. 

Groetjes, 

Lin 

(Je kunt mij bereiken door onder dit bericht te antwoorden.)

Hey lin wil als je wil mag je berichtje sturen 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen