Skip to main content

Juultje, 18 jaar, Amstelveen/Hoofddorp/Amsterdam/Utrecht

• 21 februari 2025
  • 1 reactie
  • 40 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey, ik ben juultje, ben 18 jaar en ik zoek nieuwe vriendinnen in omgeving Amstelveen/hoofddorp/Amsterdam, die het leuk vinden om lekker een terrasje te pakken, shoppen en gezellig een avondje met ze alle bij iemand gezellig wijntje te doen en spelletjes te spelen! Stuur me een berichtje! Ik zou het ook gezellig vinden om in een groeps app op Snapchat te zitten! 

Uitgelichte reactie

21 februari 2025

Bericht van Join Us:
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

1 reactie

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 21 februari 2025
Uitgelichte reactie

Bericht van Join Us:
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen