Skip to main content

Quincy, 30, omgeving Rotterdam.

• 11 februari 2025
  • 15 reacties
  • 459 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi en leuk dat je dit leest! 

Mijn naam is Quincy en ik ben 30 jaar. En vriendschap is voor mij erg belangrijk! Ik woon in de omgeving Rotterdam en in mijn vrije tijd vind ik het leuk dingen met vrienden te doen, zoals:

• Terrasjes pakken. 
  • Reizen
  • Festivals bezoeken.
  • Naar de biosscoop.

En nog veel meer. 

Ik heb 2 vrienden maar er is altijd ruimte voor meer. Ik ben van een hechte vriendschap. Elkaar wekelijks zien en dagelijks spreken. Samen kunnen lachen en huilen en alles kunnen delen zonder oordeel. Ook hou ik van stoeien en knuffelen met vrienden zonder oordeel. Zelf ben ik hetero. 

Spreekt je dit aan reageren kan altijd! 

15 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 12 februari 2025

Haay Quincy,

Super leuk dat je ons hebt gevonden. Ik heb je titel aangepast zodat deelnemers je beter kunnen vinden.

Heb je ons Discord al gevonden? Je kan daar dagelijks kletsen, hebben we hang outs en kan je muziek of foto's delen.

Zo join je onze Discord! | Join Us community

Groetjes,

Rose Telma

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 12 februari 2025

Wat voor soort festivals bezoek je dan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 13 februari 2025

Mysteryland, vunzige deuntjes, open air 

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 13 februari 2025

Ben ik nog nooit geweest,maar lijkt me wel leuk.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 13 februari 2025

Vertel is meer over je eigen

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 13 februari 2025

Woon op een Boerderij in Oss. Ben kranten/folderberzorger en koerrier bij Burgerme.

Zit bij een CV.

Game op ps4.

Hou van talen leren,films en series kijken.

Ga wel eens naar TOP Oss.

BartL
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 14 februari 2025

Ha Quincy, ik ben Bart en woon ook in de omgeving van Rotterdam, werk zelf in een apotheek in Rotterdam en ga regelmatig uit (kroegje, vakantie)

Mocht het je leuk lijken,  stuur gerust een bericht! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 14 februari 2025

Hee zeker! Ook lekker weekend? Hoe gaat het met je? Wat zoek je hier? Groetjes Quincy

BartL
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 14 februari 2025
Quincy schreef:

Hee zeker! Ook lekker weekend? Hoe gaat het met je? Wat zoek je hier? Groetjes Quincy

Hey! Heerlijk weekend,  zit momenteel nog in Winterberg, laatste twee daagjes.

Ik zoek niets of niemand specifiek, gewoon iemand om gezellig mee te praten, af te spreken of samen activiteiten mee te doen. Ik ben zelf gek op nieuwe dingen uitproberen maar de mensen die ik nu ken zijn altijd wat huiverig of vinden het wel best zo. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 14 februari 2025

Hee wat doe je in winterberg? Al veel contacten hier op gedaan? Heb je mijn berichtje gelezen waar ik naar opzoek ben in een vriendschap? Kan je je daar in vinden? Wat voor nieuwe dingen wil je uitproberen? 

BartL
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 14 februari 2025
Quincy schreef:

Hee wat doe je in winterberg? Al veel contacten hier op gedaan? Heb je mijn berichtje gelezen waar ik naar opzoek ben in een vriendschap? Kan je je daar in vinden? Wat voor nieuwe dingen wil je uitproberen? 

Voor het eerst skiles gevolgd haha,  ging op zicht best aardig!

Ik heb je bericht zeker gelezen en iemand regelmatig zien is voor mij geen probleem,  regelmatig spreken is voor mij ook zeker niet lastig! 

Qua nieuwe dingen,  momenteel niet echt iets in gedachten maar dat komt meestal wel op mijn pad (zoals nu het skiën)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 14 februari 2025

Oké tof! En knuffelen en stoeien ook je ding en festivals en reizen? Hoe oud en hetero ? 

groetjes 

BartL
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 10 reacties
  • 14 februari 2025
Quincy schreef:

Oké tof! En knuffelen en stoeien ook je ding en festivals en reizen? Hoe oud en hetero ? 

groetjes 

Knuffelen en stoeien, enkel zodra ik iemand zeg maar echt ken. Vind dat toch lastiger met onbekende, maar denk dat dat opzich best logisch is. 

Festivals probeer ik te bezoeken, maar wel als de muziek mij ook aantrekt. Ik ga er niet echt heen om er enkel te zijn, heb dan ook vaker de voorkeur voor een concert dan voor een festival.  

Qua reizen ga ik eigenlijk elk jaar minimaal 3 keer op vakantie, heb momenteel ongeveer 16 landen bezocht en hoop dit nog zeker uit te bereiden! 

Ik ben momenteel nog 29 en inderdaad hetero

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 15 februari 2025

Oké klinkt GAAF! Is het misschien een idee om nummers uit te wisselen praat toch makkelijker. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 16 februari 2025

Hi! Klinkt leuk, alsof ik het bericht zelf heb getypt. Mooi juist, twee hechte vriendschappen. Hoor je niet vaak tegenwoordig. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen