Skip to main content

Dit ben ik: Iza, 20 jaar, omgeving Utrecht

• 10 februari 2025
  • 10 reacties
  • 262 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie

Hoi,

Mijn naam is Iza en ik ben 20 jaar oud.

Ik kom uit de omgeving Utrecht.

Ik zoek nieuwe vrienden. 

Mijn hobby's zijn game en geschiedenis lezen en geschiedenis films kijken, ook hou ik ervan om te wandelen.

Uitgelichte reactie

12 maart 2025

amber22 schreef:

@Romy0181 ​@Iza  anders een groeps app met zijn 3 en maken ? 

Bericht van Join Us:
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

10 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Iza, ik heb je topic titel aangepast

P.s Ben je al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Iza ik ben Patrick en ben 25 jaar oud. 

Ik werk 40 uur, maar daarnaast vindt ik het leuk om auto te rijden, zwemmen, en bij goed weer ook soms fietsen en wandelen. 

Als je het goed vindt, stuur ik je een berichtje! 

Nieuwevrienden123
Forum|alt.badge.img

Haai Iza, 

ik ben bo(22) en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ook ben ik de laatste tijd veel in Utrecht te vinden.(vind het een leuke stad!)

Ik houd zelf ook van geschiedenis en wandelen. Nieuwe vrienden zijn voor mij altijd welkom. We kunnen chatten als je dat zou willen.

Doeg.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Wat leuk dat we de zelfde interesses hebben. Mijn lijkt het leuk om met elkaar te chatten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 27 februari 2025
Iza schreef:

Hoi,

Mijn naam is Iza en ik ben 20 jaar oud.

Ik kom uit de omgeving Utrecht.

Ik zoek nieuwe vrienden. 

Mijn hobby's zijn game en geschiedenis lezen en geschiedenis films kijken, ook hou ik ervan om te wandelen.

Hey iza je woont niet ver van mij vandaan woon zelf in ijmuiden dat ligt in velsen als je het leuk lijkt om elkaar te leren kennen mag je wel berichtje sturen

Eef2002
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Hi Iza,

Mijn naam is Eva, ik ben 22 (donderdag 23) en ik kom uit Nijverdal. Op het moment volg ik een HBO Communicatie studie. Mocht je het leuk vinden om in contact te komen, let me know! :)

Romy0181
Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

Hoi 

Ik ben Romy (20) en ik woon sinds 2 jaar in Utrecht door de liefde en ik ben opzoek naar vrienden in de omgeving. 

vind je het leuk om elkaar te leren kennen? 

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 12 maart 2025

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 12 maart 2025
amber22 schreef:

Mag ik er anders ook in ? 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 12 maart 2025
Uitgelichte reactie
amber22 schreef:

Bericht van Join Us:
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen