Skip to main content

Butterfly23, 24 jaar, Omgeving Achterhoek

• 7 januari 2025
  • 6 reacties
  • 258 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal, 

Hierbij wil ik me graag even voorstellen aan jullie. Ik ben een nieuw lid en hoop via hier nieuwe mensen te leren kennen in de omgeving Achterhoek.  🤗

Ik ben 24 jaar en ik woon in de Achterhoek. Ik vind het leuk om te lezen, een film te kijken of te shoppen. Het lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen en wellicht een keer af te spreken.

Ik ben benieuwd! Groetjes butterfly23 🌺

6 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 8 januari 2025

Haay, 

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat mensen je beter kunnen vinden. 

Groetjes,

Rose

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi hoi,

Wat leuk dat je ook uit de Achterhoek komt! Ik ben zelf ook net 24 jaar en ik ben ook dol op lezen!

Films kijken is ook altijd leuk! Wat vind je nog meer leuk? Mijn hobby's zijn heel divers.

En een terrasje pakken of thuis wat drinken ligt mij ook heel erg.

Ik hoor graag als je het leuk vind om te klesten

Liefs Flowerr

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 20 januari 2025

Hoi hoi, het lijkt mij leuk om gezellig te kletsen. Mijn Hobby's zijn lezen, Netflix/videoland kijken, shoppen, met vriendinnen leuke dingen doen zoals high tean of lekker lunchen. ☺️ Wat zijn jou Hobby's en wat doe jij in het dagelijks leven? Groetjes 

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 23 januari 2025

Hoiii,

Mijn hobbies zijn voornamelijk lezen en gamen..daarnaast borduren ,tekenen, diamond painten(affentoe), lego, dansen, serie kijken. Daarnaast vind ij het heerlijk om op een terrasje te zitten en te lezen. Of samen met iemand gezellig wat drinken of lunchen.

Mocht je het leuk vinden en makkelijker praten. Dan is mijn insta naodaphne24.

Liefs flowerrr

• 7 reacties
  • 19 februari 2025

Wat leuk dat je ook uit de Achterhoek komt! Ik ben zelf 22 jaar en ik hou van lezen, creatief bezig zijn en een terrasje pakken!

Als het je wat lijkt stuur je me dan een berichtje?🙂

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 23 februari 2025

Hoi,

Ik ben zelf ook op zoek naar vriendinnen in de omgeving achterhoek. Het lijkt me leuk om een keer gezellig af te spreken. Zelf hou ik ook van lezen en winkelen. Verder kom ik uit de omgeving Doetinchem en ben ik 21 jaar oud.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen