Skip to main content

contacten zuid-holland

• 14 december 2024
  • 4 reacties
  • 225 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal,

Door het een en ander meegemaakt te hebben ben ik een aantal contacten verloren.
Ik ben 26 jaar en ben opzoek naar gezellige vriendinnen/vrienden.
Ik woon nog niet super lang op mezelf en werk in de zorg. Het leven van werken en thuiszitten word toch wel een beetje eenzaam. Lijkt het jou leuk om drankjes te doen, film avonden of game avonden te hebben en in voor goeie en gekke gesprekken? Stuur me dan een berichtje :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

CoenReinhart
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 14 december 2024

Hey Lunax,

Coen hier, ben zelf ook 26 en kom uit Nieuw-Vennep, is zo’n 15 min met de trein naar Leiden. Drankje doen of een film kijken lijkt mij gezellig. Ben jij toevallig into fantasy, thrillers of sci-fi?

• 0 reacties
  • 15 december 2024
Lunax schreef:

Hi allemaal,

Door het een en ander meegemaakt te hebben ben ik een aantal contacten verloren.
Ik ben 26 jaar en ben opzoek naar gezellige vriendinnen/vrienden.
Ik woon nog niet super lang op mezelf en werk in de zorg. Het leven van werken en thuiszitten word toch wel een beetje eenzaam. Lijkt het jou leuk om drankjes te doen, film avonden of game avonden te hebben en in voor goeie en gekke gesprekken? Stuur me dan een berichtje :)

Hoi, ik ben geïnteresseerd 🙋🏻‍♀️ Ik stuur je een privé berichtje. 

Tom_
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 16 december 2024

Hey Luna, lijkt me leuk! Ik ben Tom, 24, uit omgeving Den Haag. Stuur me maar een berichtje, of laat hier maar weten dat het goed is dat ik jou een berichtje stuur :)

Ik vind overal prima om te kletsen, WhatsApp, Discord, Snap, you name it, haha! Hoop van je te horen

Tom

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2

Heey Lunax,

Ik stuur je een DM!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen