Skip to main content

vriendinnen: Jessica, 27 jaar, omgeving Zwijndrecht

• 8 december 2024
  • 4 reacties
  • 162 × bekeken

Hoi allemaal, hierbij wil ik mezelf graag even voorstellen, ik ben Jessica ik ben 27 jaar oud, en ik ben woonachtig in Zwijndrecht. Ik hoop via dit platform wat meer vriendinnen te kunnen maken waarmee we gezellig iets kunnen drinken, of er op uit kunnen gaan, ik ben ook zeker into een goed festival hahah... Vroeger ben ik altijd meer met jongens omgegaan, hierdoor heb ik eigenlijk nooit een vriendinnen kring kunnen opbouwen, nu ik ouder wordt merk ik dat ik toch wel een vriendin mis aan mijn zijde, iemand om lekker mee te kunnen kletsen, maar om ook zeker af en toe wel gek mee te doen in een kroeg of iets... In mijn vrije tijd vind ik het ook heerlijk om een lekker rondje te fietsen op de racefiets.

Mocht je hier ook naar opzoek zijn stuur me een berichtje ik maak graag kennis 😊😊 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 4 januari 2025

Hey wat voor festivals vind je leuk?

Gr Juul

• Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025

Hi Juul,

Ik hou voornamelijk van hardcore, rawstyle festivals, techno opzich ook wel, al ben ik 2 jaar geleden naar de laatste editie geweest vaan woohah en heb het prima naar mijn zin gehad, ik ben niet heel kieskeurig in wat voor festivals, en sta zeker ook wel open voor nieuw 😊 

En jij als ik mag vragen?

Gr Jessica 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 5 januari 2025

In het begin ging ik ook veel naar hardstyle/core festivals. Maar bij mij is dat wel echt een fase geweest merk ik.

Ik vind nu techno/house, afro en latin festivals leuk.

Woohaah ben ik ook geweest, de editie met travis scott en skepta. Weet niet meer welk jaar dat was.

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 6 februari 2025

Hi Jessica, 

Wat leuk! Ik zoek eigenlijk echt iemand die met mij naar harstyle, raw en classics feestjes wil, mijn vrienden vinden dat allemaal niet leuk! 

Heb je al plannen om ergens naar toe te gaan deze zomer? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen