Skip to main content

David, 28 jaar uit Deventer

• 7 december 2024
  • 3 reacties
  • 88 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi allemaal,

Ik ben David, 28 jaar en woon sinds 4 jaar in Deventer. Het lijkt me leuk om wat vrienden in de buurt te hebben (mag ook van iets verder).

Ik ben ondernemer en vind dat ook echt heel leuk om te doen. Inmiddels soms wel een beetje vastgeroest in m’n werk en ben dus een beetje zoekend naar hoe ik het allemaal verder ga doen.

Mijn hobby’s zijn reizen en fotografie. Dat laatste doe ik helaas niet veel meer, maar lijkt me wel erg leuk om weer op te pakken.

Ik woon samen met mijn vriend. We hebben al een lekker gevuld leven, met veel vrienden van zijn kant, maar ik mis daarin toch wel eigen vrienden. We houden er van om lekker uit eten te gaan of leuke dingen te doen.

Mocht het je leuk lijken om te connecten, samen fotograferen of iets anders? Stuur me dan gerust een berichtje!

Groetjes David

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 7 december 2024

Hallo David,

Welkom op de community! 

Ik las dat één van je hobby's fotografie is. Als je aan het fotograferen bent, wat fotografeer je zoal?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 7 december 2024

Hi Annemarie,

Dat verschilt best wel. Momenteel is het vooral op vakanties… Maar eerder deed ik vooral natuur fotografie.

Het lijkt me nu heel leuk om te gaan experimenteren en te zoeken wat ik echt leuk vindt om te doen.

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 8 december 2024
David96 schreef:

Hi allemaal,

Ik ben David, 28 jaar en woon sinds 4 jaar in Deventer. Het lijkt me leuk om wat vrienden in de buurt te hebben (mag ook van iets verder).

Ik ben ondernemer en vind dat ook echt heel leuk om te doen. Inmiddels soms wel een beetje vastgeroest in m’n werk en ben dus een beetje zoekend naar hoe ik het allemaal verder ga doen.

Mijn hobby’s zijn reizen en fotografie. Dat laatste doe ik helaas niet veel meer, maar lijkt me wel erg leuk om weer op te pakken.

Ik woon samen met mijn vriend. We hebben al een lekker gevuld leven, met veel vrienden van zijn kant, maar ik mis daarin toch wel eigen vrienden. We houden er van om lekker uit eten te gaan of leuke dingen te doen.

Mocht het je leuk lijken om te connecten, samen fotograferen of iets anders? Stuur me dan gerust een berichtje!

Groetjes David

Heeyy David! Leuke interesses, fotografie is ook mijn hobby en ik zie dat je uit de buurt komt! Wellicht eens zin om contact te onderhouden en samen te fotograferen? En het stukje over je vriend met zijn vrienden is heel herkenbaar voor me, heb hier hetzelfde met mijn vriendin! 

Ik zal je een berichtje doen, en anders mag je me gerust op Discord toevoegen: Mxgic_apollo om bij te kletsen! 

Groetjes,

Juan 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen