Skip to main content

voorstellen: tuinkabouter, 18 jaar, omgeving rotterdam

• 12 november 2024
  • 8 reacties
  • 78 × bekeken

ello!! ik ben nieuw op de community dus ik stel me even voor :) 

idk of ik mn echte naam wil delen dus voor nu ga ik met ✨tuinkabouter✨ en ik ben 18. ik zit in een online join us groep en daar werd me aangeraden om hier een account te maken dus bij deze haha. ik zit in mn eerste jaar van de studie arts & culture en in mijn vrije tijd hou ik me bezig met bedrotten, muziek luisteren en pinterest scrollen. het lijkt mij goed/leuk om wat meer sociaal contact te hebben dus vandaar dat ik hier ben. ik kom trouwens uit omgeving rotterdam. als iemand wil kletsen hmu!! 🥸

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 120 reacties
  • 12 november 2024

heey, wat leuk dat je een voorstel topic maakt! ik heb de titel aangepast, want dan is het duidelijker dat het om een voorsteltopic gaat.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

Hey tuinkabouter,

welkom op de community! Bedrotten is inderdaad echt fantastisch, ik zie dat je graag muziek luisterd, wie is je favoriete artiest?

groetjes,

eva

• 0 reacties
  • 12 november 2024

oehh lastig ik heb niet echt een favoriete artiest! atm luister ik graag naar chappell roan, olivia rodrigo, taylor swift etc. t verschilt ook wel per periode voor mij :) mn playlists kunnen vrij divers zijn

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 12 november 2024

Hoi tuinkabouter!

De studie arts & culture heb ik nog nooit eerder van gehoord maar het klinkt wel mega interessant. Zou je kunnen vertellen wat het inhoud? ben nu wel nieuwsgierig🤔

• 0 reacties
  • 12 november 2024

jaa het is niet een mega grote studie maar het is aan de erasmus universiteit. persoonlijk was mn studiekeuze enz gwn heel chaotisch waardoor ik hier terecht kwam haha maar t is op zich wel een coole studie! het gaat over kunst & cultuur maar zegmaar wel echt op een academische en theoretische manier. het is vooral voor als je in de kunst/cultuurwereld wil werken maar niet zelf als kunstenaar maar meer ‘backstage’ zegmaar als dat logisch klinkt? het is best breed, je kan een beetje de economische kant van de kunstwereld op maar t heeft ook een sociologische kant enzo. het is ook een internationale studie dus in het engels en met mensen uit allerlei landen :)

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 12 november 2024
tuinkabouter schreef:

jaa het is niet een mega grote studie maar het is aan de erasmus universiteit. persoonlijk was mn studiekeuze enz gwn heel chaotisch waardoor ik hier terecht kwam haha maar t is op zich wel een coole studie! het gaat over kunst & cultuur maar zegmaar wel echt op een academische en theoretische manier. het is vooral voor als je in de kunst/cultuurwereld wil werken maar niet zelf als kunstenaar maar meer ‘backstage’ zegmaar als dat logisch klinkt? het is best breed, je kan een beetje de economische kant van de kunstwereld op maar t heeft ook een sociologische kant enzo. het is ook een internationale studie dus in het engels en met mensen uit allerlei landen :)

Oké dit gaat heel stom klinken maar ik las de tekst de eerste keer waarschijnlijk te snel waardoor ik dacht dat er arts (als in dokter) op zijn Nederlands stond🙈. Vandaar dat ik me zo afvroeg van wat de studie inhield haha. Van de studie kunst en cultuur heb ik namelijk wel vaker gehoord maar nog steeds mega interessant ook! Wel thanks voor de uitleg :)

• 0 reacties
  • 12 november 2024
Affie schreef:
tuinkabouter schreef:

Oké dit gaat heel stom klinken maar ik las de tekst de eerste keer waarschijnlijk te snel waardoor ik dacht dat er arts (als in dokter) op zijn Nederlands stond🙈. Vandaar dat ik me zo afvroeg van wat de studie inhield haha. Van de studie kunst en cultuur heb ik namelijk wel vaker gehoord maar nog steeds mega interessant ook! Wel thanks voor de uitleg :)

oooh ik snap het hahaha zou ook wel cool geweest zijn :3

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 12 november 2024
tuinkabouter schreef:

Wilde trouwens ook nog zeggen dat het me wel heel leuk lijkt om met mensen uit verschillende landen in een klas te zitten. lijkt me ook erg leerzaam😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen