Skip to main content

Voorstellen: Robin, 26 jaar, Katwijk

• 1 november 2024
  • 2 reacties
  • 130 × bekeken

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal!

Mijn naam is Robin, ik ben inmiddels alweer 26 jaar oud en woon altijd al in Katwijk.

Ik zou mijzelf omschrijven als behulpzaam, vriendelijk, eerlijk, en met veel te geven aan mensen die ik waardeer (en met misschien wat scherpe humor hier en daar 😜)

Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen, tevens de reden waardoor mijn vriendschappen wat verwaterd zijn.

Hier wil ik verandering in brengen door nieuwe mensen te leren kennen!

Wat meer over mijzelf:

Momenteel ben ik werkzaam in IT maar bezig met switch naar transport.

Hobbys zijn Gamen, Bord/kaartspellen spelen, Rug Tufting, motor rijden (en nog veel meer random hobbys mede mogelijk gemaakt door mijn ADD)

Ik kan ook genieten van muziek (enorm breed scala van rock tot klassieke piano muziek) en films kijken.

Ben recent ook bezig met wat meer mezelf leren kennen en wellicht wat trauma van vroeger te verwerken als ik daar aan toe kom 🤣

Ik ben op zoek naar gelijkgestemden om mee te chatten/kletsen/af te spreken.

Mocht je je aangesproken voelen, voel je vrij om op dit topic te reageren of om mij een privé bericht te sturen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 5 november 2024

Hey Robin, Welkom op de community! 😄

Wat leuk dat je veel verschillende hobby's hebt, wat is je favoriete game? En heb je toevallig nog een film aanrader? 

Groetjes, 
Eva

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 6 november 2024
Eva011 schreef:

Hey Robin, Welkom op de community! 😄

Wat leuk dat je veel verschillende hobby's hebt, wat is je favoriete game? En heb je toevallig nog een film aanrader? 

Groetjes, 
Eva

Heey Eva,

Dankjewel!

Jaa, enorm veel hobbies maar te weinig tijd soms 😂

Mijn favoriete game recent is My Time at Sandrock.

All time favorite zou ik waarschijnlijk Final Fantasy XIV: Online zeggen.

Als aanrader wil ik iedereen aanraden om The Wild Robot te kijken in de bios, het is echt een heerlijke film!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen