Skip to main content

About me: 19 jaar ~Dordrecht/Rotterdam/Sliedrecht

• 1 november 2024
  • 3 reacties
  • 117 × bekeken

Goeiendag mensen!

Ik ben zonet klaar met mijn opleiding (Expert IT systems and devices) en hoop volgend jaar Technische Informatica te studeren. In dit tussenjaar ben ik vrij eenzaam geworden, na een heleboel gebeurtenissen. Ik las een aantal berichten in dit forum en het leek mij heel gezellig om mee te doen :)

Ik hou heel erg van diepe, lange gesprekken en lachen met mensen. Ik ben vrij open over alle onderwerpen. Ik ben bijzonder geïnteresseerd in tech (cyber security, gaming en hardware), psychologie (mensenkennis, gedrag, relaties, zelfreflectie) en filosofie (existentieel, religie). Daarnaast hou ik heel erg van dark fantasy manga/anime (met wat actie).

Ik sta open om nieuwe mensen te ontmoeten :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 11 december 2024

Hey,

Leuk je bericht hier te zien. Ik kom zelf uit Alblasserdam dus redelijk in de buurt.

Als je het leuk vind verder te praten stuur gerust een dm

Groetjes

Jason

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3

Hee, wat een mooi bericht! Heb je ook je diploma gehaald gehaald van expert IT? 

Groetjes Marijn

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 18 december 2024

Hoi hoi, 

Ik zie dat we wel wat dingen gemeen hebben, lijkt het je leuk om te berichten? Zo ja, dan mag je me een dm sturen :D

Groetjes,

Lucine

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen