Skip to main content

Voorstellen Luna 23 omgeving Leeuwarden

• 31 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 215 × bekeken

the1ndonlyluna
Forum|alt.badge.img

Hoiiiii, mij naam is Luna & ik ben 23 jaar. Ik ben ongeveer 3 jaar geleden naar Leeuwarden verhuisd en vind het ontzettend lastig om op deze leeftijd vrienden te maken.

Ik heb net de studie Toerisme Management afgerond & werk momenteel in een kinderopvang. Reizen vind ik dan ook ontzettend leuk om te doen & ik ben graag op pad.

Verder vind ik het leuk om in mijn vrije tijd te gamen (vooral fortnite, so let me know if you wanna play☺️). Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, een terrasje te pakken, te shoppen en muziek te luisteren.

Sinds ik ben verhuisd zijn al mijn vriendschappen een beetje verwaterd & ik merk dat ik het erg mis. Ik ben op zoek naar mensen waarmee ik gezellig kan kletsen, eventueel kan afspreken (reizen vind ik niet erg) & waar ik plezier mee kan hebben! 🫶🏼

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 1 november 2024

Hey, 

toevallig woon ik ook in Friesland, in Sneek. net verhuisd, vind het ook superlastig om nieuwe mensen te leren kennen, ik ben geen grote festival of clubganger, dus hoe dan? door join us heb ik nu in de omgeving anderen leren kennen die net als mij zijn. ik zou dat iedereen wel willen wensen.

op pad gaan met anderen is inderdaad ontzettend leuk te voet, fiets of auto, maakt weinig uit, als het maar met anderen is daar word alles veel leuker van. 

mocht het gezellig vinden om wat leuks te doen kun je mij altijd benaderen, in Leeuwarden is volgens mij genoeg te doen

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 1 november 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd, zo is het duidelijker dat het om een voorsteltopic gaat.

Joyccee
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 1 november 2024

Hi, luna ik zou graag contact met je willen hebben heb je whatsapp zodat we wat uitgebreider kunnen praten?

groetjes, Joyce

annickdejong
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 16 november 2024

Hey! Ik woon ook in Friesland en merk dat ik het op deze leeftijd ook moeilijk vind om nieuwe vriendschappen te vinden. Als je in contact wilt komen dan mag je mij altijd benaderen 😊

Groetjes Annick 

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 17 november 2024

Hey Jeffrey hier, jongen van 24 die af en toe ook fortnite speelt, kom af en toe in Leeuwarden, mocht je keer potje willen spelen of contact willen hebben stuur gerust een privébericht. 

groet jeffrey :) 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen