Skip to main content

Even voorstellen: Fee, 20 jaar, omgeving van Breda

• 28 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 101 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties

Hoi allemaal,

Mijn naam is Fee, ik ben 20 jaar en ik kom uit de omgeving van Breda.

Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Het is voor mij ook geen probleem om wat verder te reizen. Mijn hobby’s zijn reizen, naar de bioscoop gaan, terrassen, shoppen, wandelen en dagjes erop uit gaan.

Ik hoop dat ik op deze manier nieuwe mensen kan ontmoeten, en mogelijk nieuwe vriendschappen kan opbouwen. Stuur me gerust een berichtje 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 oktober 2024

Hoi @Fee, ik heb je topic titel even aangepast.

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Hoi fee:  zo te zien hebben wij wat raakvlakken  ik zou me even voorstellen ik ben Jonas 25 jaar en kom uit Rotterdam,  wat leuk om te horen dat je graag naar de bioscoop gaat wandelt en terrasjes pakt,  ik doe ook graag dat soort dingen,   Van welke soort  films hou jij?   

• 0 reacties
  • 12 november 2024

heey, leuk introductie :) heb je favoriete plekken om naartoe te reizen? of fav winkels om te shoppen? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen