Hii! Ik ben Joyce & ik kom uit omgeving leeuwarden (friesland).
Ik zoek naar leuke vriendinnen tussen de 16-19, die ook uit Friesland komen (hoeft niet persee zo te zijn ik vind het niet erg om te reizen) om leuke activiteiten zoals shoppen, bakje koffie te drinken, te kletsen, naar een film te gaan, naar een concert gaan, te ondernemen! :)
De redenen dat ik contacten zoek is vrijwel uit eenzaamheid & uit buitensluiting door andere leeftijdsgenoten.
Een beetje over mij:
Ik ben in het algemeen heel erg lief & vriendelijk & talkative & enthousiast alleen wel een beetje verlegen met mensen die ik net pas ken, maar na een poosje ben ik minder gespannen & meer relaxed.
Mijn hobbies zijn: dansen, piano spelen, gamen, schrijven, beauty, koken/bakken, & de vechtsport genaamd High-five tangsoo-do & muziek.
Daarnaast ben ik ook een resident evil, SAW, cardcaptor sakura, fan!
Mijn muziek smaak bestaat het meeste uit k-pop & rock/metal & 80s klassieke muziek & modernsoul & afrobeats & alternative rock.
Mijn favo artiesten zijn: beach bunny, jungle, tyla, xdinaryheroes, jvke, dualipa, pinkpantheress, rema, dreamcatcher, paramore, mothermother, willowsmith, purplekiss & meeste JYP artiesten etc.
Verder ben ik leergierig & ontdek ik graag nieuwe dingen & sta ik vrijwel voor alles open.
Indien geïnteresseerd & geënthousiasmeerd mag je me altijd een berichtje sturen hier op Join Us en/of discord 🙃!