Skip to main content

Even mijzelf voorstellen, Sander 26 NB

• 30 september 2024
  • 5 reacties
  • 141 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 2 reacties

Hallo, mijn naam is Sander. Ik ben bijna 26, woon in Noord-Brabant en ben vooral een gamer. Ik hou ook van muziek, bordspellen en veel dingen Sci-Fi, maar videogames zijn vooral hetgene waar ik mijn ei in kwijt kan. Daarnaast heb ik ook Autisme en ADHD en woon ik hiervoor begeleid. Omdat ik met veel anderen woon en nogal wat online contacten heb, heb ik niet dat ik mij regelmatig alleen voel, maar toch wilde ik een account aanmaken voor een soortgelijk probleem, waar ik binnenkort een post voor wil maken. Dank je voor het lezen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 55 reacties
  • 30 september 2024

Hoi! 

Wat voor videogames speel je graag?

Groetjes,

Lucine 

Forum|alt.badge.img+3

Hee. 

Ik speel vooral graag actie games. Waar qat in gebeurt. Speel ook graag multiplier games maar heb daar alleen nog niet veel spellen van maar zou dat in de toekomst wel meer willen uitbreiden, das wel het leukste namelijk. Maar wat ik nu speel is voornamelijk assasins creed en the witcher heb ik ook geprobeerd te spelen. 

Fortnite speel ik niet zo veel meer maar heb ik in het begin ook wel even uitgeprobeerd. Maar is soms nog wel eens leuk om te spelen alleen niet echt zo leuk meer als in het begin

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 1 oktober 2024
Lucine schreef:

Hoi! 

Groetjes,

Lucine 

Hey Lucine, ik speel vooral Sci-Fi games zoals Star Citizen, een beetje Elite Dangerous en de laatste tijd ook weer wat Garry’s Mod. Daarnaast laatst ook Quidditch Champions en Overwatch 2 gespeeld en tot voor kort Pokémon Unite (RIP die game). Weet dat het niet telt als een videogame, maar ik hou ook van Dungeons and Dragons.

KoenBV2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 15 reacties
  • 1 oktober 2024

NMI schreef:
Lucine schreef:

Hoi! 

Groetjes,

Lucine 

Hey Lucine, ik speel vooral Sci-Fi games zoals Star Citizen, een beetje Elite Dangerous en de laatste tijd ook weer wat Garry’s Mod. Daarnaast laatst ook Quidditch Champions en Overwatch 2 gespeeld en tot voor kort Pokémon Unite (RIP die game). Weet dat het niet telt als een videogame, maar ik hou ook van Dungeons and Dragons.

oooooh vet DnD.
Heb je toevallig al een groepje die een +1 kan gebruiken evt?

Zoek al een tijdje naar een DnD groepje, ook regio noord-oost brabant (zit zelf in Gemert)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 1 oktober 2024
KoenBV2000 schreef:

NMI schreef:
Lucine schreef:

Hoi! 

Groetjes,

Lucine 

oooooh vet DnD.
Heb je toevallig al een groepje die een +1 kan gebruiken evt?

Zoek al een tijdje naar een DnD groepje, ook regio noord-oost brabant (zit zelf in Gemert)

Nee sorry, mijn groep is online en al vol.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen