Skip to main content

Hallo hallo, ik ben jimmy (20 jaar) omgeving utrecht

• 13 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 88 × bekeken

Dusken
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen ik ben Jimmy 20 jaar, woon in de omgeving Utrecht, Ik hou van Muziek en heb interesse in vrijwel elke genre (maar vooral metal), ook ben ik gek op een lekker stukje fietsen en natuurlijk nog wat gaming ben echt gek op retro consoles, leuk om jullie te ontmoeten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 13 augustus 2024

Heyyyy @Dusken, ik kom ook uit omgeving Utrecht en hou ook van metal! Welke bands luister je graag naar? Heb je ook bepaalde games die je veel speelt? Ik ben zelf fan van Genshin Impact en Fortnite. 

Dusken
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 13 augustus 2024
Starberry schreef:

Heyyyy @Dusken, ik kom ook uit omgeving Utrecht en hou ook van metal! Welke bands luister je graag naar? Heb je ook bepaalde games die je veel speelt? Ik ben zelf fan van Genshin Impact en Fortnite. 

Hoiiiii @Starberry momenteel ben ik echt gek op Slipknot, Korn, Limp Bizkit, Ghost, System of a down, Bad Omens, Sleep Token, Sabaton en Metallica, en momenteel speel ik best veel Zenless Zone Zero en Honkai star rail, Borderlands, Destiny en Elden ring (ben echt super slecht hier in 🥲) maar af en toe ook wat Genshin impact, zit te wachten op de Natlan update….

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen