Skip to main content

Vriendschappen gezocht: Alex, 23 jaar, omgeving Zwolle

• 30 juli 2024
  • 1 reactie
  • 79 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Mijn naam is Alex, ik ben 23 jaar en ik zit nog niet lang in deze community. Nu is de vraag of er mensen zijn (misschien vooral mensen in de lhbtiq+ community) die geïnteresseerd zijn in elkaar beter te leren kennen en het zien zitten om nieuwe vrienden te maken? 

Ik merk zelf dat het best lastig is om vrienden te maken, vooral omdat ik zelf aan mijn transitie ga beginnen. En ik er toch wel aan toe ben om af en toe af te spreken met iemand en daarmee een band op te bouwen. De zelfde interesses hebben is een plus natuurlijk, maar ik sta ook altijd open voor andermans interesses! 

Zelf hou ik er van om altijd wel naar de bioscoop te gaan, of naar een pretpark. Maar een terrasje pakken of wat dan ook lijkt me ook enorm gezellig. 

Als het je wat lijkt laat dan een berichtje achter en misschien kan daaruit heel leuk contact komen! 

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 31 juli 2024

hoi welkom @alexvsoest, ik heb je topic titel wat aangepast en in een andere categorie gezet. Hopelijk vind je snel waar je naar opzoek bent. 🤗

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen