Skip to main content

Hoi! Ik ben San (28) en ben nieuw hier.

• 29 juli 2024
  • 4 reacties
  • 148 × bekeken

Sann
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties

Hi! Ik ben San. Ik ben best een beetje nerveus om deze eerste post te maken, maar hier ben ik nu toch.

Ik ben 28, ben non-binair, en woon in Amsterdam. het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen met gedeelde interesses. Ik heb op het moment geen vrienden binnen Nederland, alleen online via discord (en in het buitenland, dus meeten en samen dingen doen zit er niet echt in en dat mis ik wel een beetje. Een beetje reizen vind ik niet erg, maar een ander continent word wat ver haha). Was een beetje aan het zoeken en kwam toen deze community tegen en dacht ik probeer het eens. 

gamen is een van mijn hobbies, momenteel ben ik bezig met persona 5 royal. Daarnaast speel ik ook regelmatig pokemon games, cozy games als animal crossing (over het algemeen veel nintendo games) en speel ik ook genshin, star rail, wuthering waves, zzz. Hou ook van de chaos van een potje Mario kart enzo en ik speel en verzamel de pokemon tcg (hou ook van bordspellen, maar heb dat al lang niet gedaan). Ook ben ik into anime/manga. Ik kijk regelmatige een serie, of lees een manga. Mijn smaak in anime/manga is best divers, en ik heb een hoop gezien en gelezen. Ik volg/lees bijvoorbeeld Jujutsu Kaisen en spy x family en solo leveling op het moment. Ben ook in sport anime als Haikyuu en nog veel meer. Ik teken zelf ook, veel in de stijl van anime/manga, en schrijf soms zelf een beetje. Creatief bezig zijn en ook zelf dingen maken is iets wat ik graag doe. 
Daarnast ben ik ook graag bezig met sport. Zelf ben ik meerdere keren per week in de sportschool te vinden voor cardio en krachttraining. Maar vind het ook leuk om af en toe andere sporten uit te proberen. Nu sport in alleen, maar samen sporten lijkt me ook wel eens leuk.  

Dit berichtje word al een beetje lang, dus laat ik het hier maar even bij houden 😆

Stuur gerust een berichtje!

Groetjes, San

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Gekke ik
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 29 juli 2024

Heey! Wat vind je niet erg om te reizen? Ik woon zelf in de buurt van Utrecht. Anders lijkt het me leuk om contact op te bouwen en kijken of het klikt?

Groetjes!

Famke

Sann
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 30 juli 2024

Hoi! Leuk, reizen vind ik niet zo erg en Utrecht is vrij dichtbij. Kan alleen niet heel vaak reizen, vind je het ook leuk om ook via berichtjes ook wat contact te hebben?

Groetjes! 

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 2 augustus 2024

Heey, ik heb je berichtje gelezen. Hoe gaat het met je ?

Groetjes Fleur

Sann
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2024
Bloomflower schreef:

Heey, ik heb je berichtje gelezen. Hoe gaat het met je ?

Groetjes Fleur

Hoi!

Gaat wel goed, nu lekker weekend dus dat is altijd wel fijn. En jij?

Groetjes, San

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen