Skip to main content

Hey ik ben nieuw hier, ik ben Maddie

• 22 juli 2024
  • 4 reacties
  • 252 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben Maddie. 

Ik zoek nieuwe mensen waar ik lekker mee kan kletsen, of dat nou online is of ergens in de buurt :) Ik heb moeite met contact leggen en over bepaalde dingen te praten en ik hoop dat dit me gaat helpen. 

Ik hou veel van muziek luisteren en ga dus ook graag naar concerten of festivals. 

Ik doe nu een studie als Pedagogisch medewerkster en zit in mijn 2de jaar. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Esra
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 22 juli 2024
Maddie schreef:

Hey ik ben Maddie. 

Ik zoek nieuwe mensen waar ik lekker mee kan kletsen, of dat nou online is of ergens in de buurt :) Ik heb moeite met contact leggen en over bepaalde dingen te praten en ik hoop dat dit me gaat helpen. 

Ik hou veel van muziek luisteren en ga dus ook graag naar concerten of festivals. 

Ik doe nu een studie als Pedagogisch medewerkster en zit in mijn 2de jaar. 

Hey Maddie,

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Stuur me gerust een berichtje!

Groetjes, Esra

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 23 juli 2024

Hoi Maddie,

Wat voor soorten muziek luister je graag?

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 25 juli 2024

Hey maddie,

Ik ben shanice.ik zou heel graag met je willen kletsen lijkt mij heel leuk. Stuur maar een berichtje wanneer je wilt.

Hoe oud ben je trouwens? 

Groetjes 

Shanice 

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 27 juli 2024

Hoi 

Ik ga ook graag naar concerten en festivals, maar heb eig niemand om erheen te gaan. Mocht je interesse hebben, mag je me een berichtje. Groetjes Jens

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen