Skip to main content

Blue, 17 jaar, omgeving Zwolle

• 27 juni 2024
  • 4 reacties
  • 206 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal!

Mijn naam is Blue (meisje), 17 jaar oud en woon in omgeving Zwolle. Ik hou heel erg van schilderen, muziek, series kijken, lezen en ben dol op dieren. Ik heb weinig vrienden, omdat ik in het begin bij mensen soms wat stil kan zijn, waardoor mensen snel afhaken. Als iemand mijn vertrouwen eenmaal wint, durf ik mezelf te laten zien en denk ik dat ik best een leuke meid ben :). Ik zou het leuk vinden nieuwe mensen te ontmoeten in mijn omgeving. Voel je vrij om me een berichtje te sturen als je het leuk lijkt om mij beter te leren kennen:)

-Blue 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 27 juni 2024

Als je keer wilt chatten , stuur me maar privé bericht groet Jeffrey 

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 1 juli 2024

Hoi Blue, 

Leuk dat je een topic hebt geplaatst. Als je wilt chatten hoor ik 't graag. Groetjes Jens

Forum|alt.badge.img+2

Hey, Blue 

welkom btw bij Join-us

ik ben mathias en ben zelf 16 jaar, Ik hou van pretparken, ... en woon  in België 

(meer info in privé berichtje die ik je stuurde)

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 3 juli 2024

Hii Blue,
Ik ben Dian, ben ook 17 jaar oud en woon in Drenthe. Ik herken je verhaal.
Zelf ben ik ook dol op dieren. Wat voor series vind jij leuk? Als je een keertje wilt chatten hoor ik het graag :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen