Skip to main content

Voorstellen Nawal 25 omgeving Leidschendam-Voorburg

• 18 juni 2024
  • 4 reacties
  • 180 × bekeken

Hoi iedereen. Ik heet Nawal. Ik ben 25 jaar oud. Ik woon sinds 2 jaar in Leidschendam-Voorburg. Ik werk momenteel niet vanwege medische redenen. Ik heb wel dagbesteding bij de paarden. Daar word ik heel gelukkig van. Ik ben een huismus. Ik zit heel veel thuis. Ik hou ook wel van buiten zijn met de juiste mensen om mij heen. Ik heb gevoel voor humor. Ik ben lekker spontaan. Ik hou van nieuwe dingen uitproberen. Ik hou van avontuur. Ik wil graag meer van de wereld zien en genieten. Ik sta voor veel dingen open. Ik ben vrij rustig van mezelf. Ik sta open voor nieuwe vriendschappen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 18 juni 2024

Hoi Nawal, leuk dat je er bent!

Ik ben Robbie, 25 en woon in Leiden, lekker in de buurt dus! Ik zoek ook mensen in de omgeving, dus misschien is het leuk om elkaar te leren kennen? 

Groetjes 😁

• 0 reacties
  • 18 juni 2024

Hoi Robbie,

Wat leuk om een berichtje te krijgen van iemand uit de buurt! Ik ben zeker benieuwd om nieuwe mensen te leren kennen en altijd in voor een leuk gesprek. Wat zijn je hobby's of dingen die je graag doet in je vrije tijd? Misschien hebben we wel wat gemeenschappelijke interesses.

Groetjes,

Nawal 😊

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 18 juni 2024

Ik heb je topic titel gewijzigd, welkom! 

• 0 reacties
  • 18 juni 2024

Dankjewel top!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen