Skip to main content

vrienden gezocht: Eva,18 jaar, omgeving Amsterdam

• 16 juni 2024
  • 2 reacties
  • 104 × bekeken

Crazy dutch 33
Forum|alt.badge.img+1

Hallo Allemaal 

Mijn naam is Eva, ben 18 jaar en kom uit de omgeving van Amsterdam. Ik ben in mijn vrije tijd een gamer, metalhead en bestudeer graag oude culturen en mythologie van over de hele wereld. Verder ben ik heel geïnteresseerd in vliegtuig spotten en ken veel staartkleuren en codes. Ik heb een grote dvd collectie met disney, dreamworks en andere filmmaatschappijen. Beavis and butthead is één van mijn favoriete cartoons.

Ik ben op mijn vijfde gediagnosticeerd met Asperger wat bij het autismespectrumstoornis hoort, dat betekent dat ik veel weet maar ik heb wat moeite om uit mijn schulp te kruipen maar als ik op mijn gemak voel dan ben ik vrij snel open. Ik speel graag met mijn hondje Snoopy die een mix is tussen een shi tzu en malteser, ze is een lief hondje die houdt om met haar bal te spelen en te knuffelen met mij.

Ik hoop wat goede mensen te ontmoeten waar ik mee kan praten

Aangenaam kennis te maken 

-Eva 🤘

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

• 85 reacties
  • 17 juni 2024

Hallo Eva,

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie This is me omdat deze wat beter past bij je topic. Verder wil ik je graag welkom heten op de community!

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 17 juni 2024

Hou Eva, leuke post!

Wat cool dat je geïnteresseerd bent in oude culturen en mythologieën, dat hoor ik niet zo vaak. Ik ben hier zelf ook altijd erg geïnteresseerd in geweest ^^

Als je een keer zin hebt om te babbelen mag je me altijd een berichtje sturen! Welkom bij de community 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen