Skip to main content

Liza, 21 jaar, omgeving Rotterdam

• 7 juni 2024
  • 9 reacties
  • 433 × bekeken

Liza2002
Forum|alt.badge.img+2

Hoii,

Mijn naam is Liza, 21 jaar en kom uit de omgeving Rotterdam. 

Zal mezelf eerst een beetje verder voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden mijn diploma dierverzorging gehaald en werk nu bijna 2 jaar bij een all you can eat restaurant. Daarnaast heb ik zelf een shetlander en een hondje.

Ondanks ik best veel onder de mensen kom heb ik eigenlijk maar 1 goede vriendin. Wij zijn ook collega's en doen buiten werk ook best veel samen. Nou heeft zij ook natuurlijk der eigen vrienden waar ze veel mee belt/gamed en zit ik momenteel thuis met gekneusde ribben. Verder heb ik niemand op mee te appen, dus ik voel me toch nog best eenzaam soms. 

Nou zoek ik dus eigenlijk vooral iemand om mee te chatten, over het dagelijkse leven, werk, over hobbys, dingen waar je tegen aanloopt, gewoon jezelf kan zijn. Samen gamen lijkt me ook leuk, zal wel voor iets later zijn, moet nog een goede computer kopen🙈.

Groetjes Liza :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 7 juni 2024

Hoi Liza,

Van alle dingen die je hebt gezegd, is ‘’gekneusde ribben'’ wel wat mijn aandacht pakt 😅 Wat is er gebeurd! Ik weet dat het erg veel pijn doet.

Ff mijzelf voorstellen; ik ben 23 jaar oud en woon in omgeving Den Haag. Ik ben een student die momenteel een stage doet (bijna klaar, nog een paar weken daarna nog een jaar om af te studeren!)

Wil je met whatsapp of discord gaan om verder wat te gaan praten en kijken of het klikt? 

Liza2002
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 7 juni 2024
Eyeslon schreef:

Hoi Liza,

Van alle dingen die je hebt gezegd, is ‘’gekneusde ribben'’ wel wat mijn aandacht pakt 😅 Wat is er gebeurd! Ik weet dat het erg veel pijn doet.

Ff mijzelf voorstellen; ik ben 23 jaar oud en woon in omgeving Den Haag. Ik ben een student die momenteel een stage doet (bijna klaar, nog een paar weken daarna nog een jaar om af te studeren!)

Wil je met whatsapp of discord gaan om verder wat te gaan praten en kijken of het klikt? 

Haha, nou 2 weken lang hoesten, niet gelijk naar de huisarts gaan en geen rust nemen🙈.

Uhm maakt mij niet uit, weet niet of jij een voorkeur hebt?

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 7 juni 2024
Liza2002 schreef:
Eyeslon schreef:

Hoi Liza,

Haha, nou 2 weken lang hoesten, niet gelijk naar de huisarts gaan en geen rust nemen🙈.

Uhm maakt mij niet uit, weet niet of jij een voorkeur hebt?

Ah dat is vervelend..

Ik stuur je een privé bericht met mijn discord naam 😁

F.kocaa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 8 juni 2024

Hoi Liza, Mijn naam is Fethi, ik ben een buitenlander die al 3,5 jaar in Nederland woont. Ik ben erg gemotiveerd om mijn Nederlands te verbeteren en een sociaal netwerk hier op te bouwen. Mijn taalniveau is B1-B2.

Ik hou van kamperen, wandelen, tijd doorbrengen in cafés, koken en ik probeer twee keer per week hard te lopen (op beginnersniveau). ik zou het geweldig vinden om samen nieuwe avonturen aan te gaan.

Als je meer wilt weten, stuur me dan gerust een privébericht. 

Damien
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 juni 2024

Hi Liza!

Ik ben Damien en ben 26 jaar oud. 
Persoonlijk opzoek naar nieuwe connecties.

Mijn discord is xdamien2 als je wilt chatten en kijken waar het naar toe gaat :D 

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 16 juni 2024
Liza2002 schreef:

Hoii,

Mijn naam is Liza, 21 jaar en kom uit de omgeving Rotterdam. 

Zal mezelf eerst een beetje verder voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden mijn diploma dierverzorging gehaald en werk nu bijna 2 jaar bij een all you can eat restaurant. Daarnaast heb ik zelf een shetlander en een hondje.

Ondanks ik best veel onder de mensen kom heb ik eigenlijk maar 1 goede vriendin. Wij zijn ook collega's en doen buiten werk ook best veel samen. Nou heeft zij ook natuurlijk der eigen vrienden waar ze veel mee belt/gamed en zit ik momenteel thuis met gekneusde ribben. Verder heb ik niemand op mee te appen, dus ik voel me toch nog best eenzaam soms. 

Nou zoek ik dus eigenlijk vooral iemand om mee te chatten, over het dagelijkse leven, werk, over hobbys, dingen waar je tegen aanloopt, gewoon jezelf kan zijn. Samen gamen lijkt me ook leuk, zal wel voor iets later zijn, moet nog een goede computer kopen🙈.

Groetjes Liza :)

Hoi, ik ben 20 jaar, ik kom ook uit de omgeving Rotterdam.
Ik ben op dit moment student Internationale Relaties bij de Universiteit Leiden. Ik zou graag met je willen chatten en gamen. Een van mijn hobby’s is ook gamen.

Mvg,
Dalan Tzouh

• 0 reacties
  • 17 juni 2024

Hii Liza,

Ook Lisa hier 21 jaar en ik kom ook uit de omgeving Rotterdam :)! Ik sta open voor nieuwe contacten en eventuele vriendschappen die hieruit komen, als je het leuk vind kunnen we elkaar beter leren kennen! 

Groetjes x

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 17 juni 2024
lies.v schreef:

Hii Liza,

Ook Lisa hier 21 jaar en ik kom ook uit de omgeving Rotterdam :)! Ik sta open voor nieuwe contacten en eventuele vriendschappen die hieruit komen, als je het leuk vind kunnen we elkaar beter leren kennen! 

Groetjes x

Hoi Lisa, zou je mij een privebericht kunnen sturen? Ik zou je graag beter leren kennen. Ik ben ook 20 en kom uit de omgeving Rotterdam.

Liza2002
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 25 juni 2024
lies.v schreef:

Hii Liza,

Groetjes x

Hoii, sorry beetje late reacties, maar dat lijkt me gezellig! Ik stuur je even een prive bericht

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen