Skip to main content

Cynthia,16 jaar oud, omgeving Drenthe

• 4 juni 2024
  • 3 reacties
  • 116 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, mijn naam is Cynthia, ik ben 16 jaar oud en op zoek naar vrienden/vriendinnen. Ik woon in de provincie Drenthe (hoeft niet in de omgeving te zijn)

Mijn hobby's zijn lezen, koken en bakken. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn en naar muziek te luisteren. Horror games, series en films vind ik heel leuk ( suggesties voor nieuwe spelletjes, series of films zou leuk zijn)

Ik heb al een tijdje geen sociale contacten en merk dat ik me best alleen voel, ik heb moeite om nieuwe mensen te leren kennen en hoop hiermee  nieuwe mensen te ontmoeten.

Zou het leuk vinden als je me een privébericht kon sturen 🙂

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 4 juni 2024

Hallo Cynthia! Leuke introductie & welkom bij de community!
Wat vind je het leukste (en lekkerste) om te koken? En wat voor genre muziek luister je voornamelijk naar?

Tevens heb ik de titel van je topic even aangepast voor betere vindbaarheid voor andere leden :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 4 juni 2024

Hallo 

Ik heb niet echt iets dat ik het leukste vind om te maken, maar vind het altijd leuk nieuwe recepten te proberen. Ik luister naar zoveel verschillende soorten  muziek dat het moeilijk is voor mij om iets specifiek te kiezen.

Forum|alt.badge.img+2

Hey, Cynthia

welkom btw bij Join-us

ik ben mathias en ben zelf 16 jaar, Ik hou van pretparken, gamen, ... en woon  in België 

(meer info in privé berichtje die ik je stuurde)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen