Skip to main content

voorstellen. Zoë 23 jaar. Omgeving Noord Brabant

• 30 mei 2024
  • 1 reactie
  • 158 × bekeken

Zoegalle
Forum|alt.badge.img

Heeyy Allemaal,

Ik ben Zoë. Ik ben 23 jaar oud. Ik ben opzoek naar nieuwe contacten om mijn sociale kring weer wat uit te breiden. Vind het best spannend om hier wat te schrijven omdat dit iets is wat totaal uit mijn comfortzone is. 

Ik zal hier nog wat meer vertellen over mezelf. Ik woon in de omgeving Noord Brabant. Ik heb al 4 jaar een super lieve vriend. Ik zou mezelf omschrijven als een lief, betrouwbaar, loyaal en behulpzaam persoon. Mijn interesses zijn sporten, shoppen natuurlijk, een lekker drankje drinken op het terras, leuke avontuurlijke uitjes ondernemen, een wandeling door de natuur, gezelligheid van  lieve mensen om me heen of een leuke film/serie kijken thuis of in de bios. Een leuk feestje houd ik ook van. Mijn familie is heel belangrijk voor mij. Ik ben afgestudeerd als Sociaal werker. Ik help graag kwetsbare doelgroepen, omdat ik vind dat wie je ook bent je er altijd mag zijn.

Door een moeilijke periode in mijn leven dat zich af heeft gespeeld de afgelopen jaren merk ik dat mijn sociale kring wat klein is geworden. Dus mocht je het leuk vinden  om gezellig te kletsen of eventueel op langer termijn wat leuks te doen, stuur me een berichtje :)

Ondanks dat ik niet zo goed wist wat ik moest schrijven hoop ik dat jullie een beetje een beeld van mij hebben. Mocht je meer over me willen weten of gezellig even kletsen, een berichtje mag altijd. En wie weet spreken we elkaar😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

Hi

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen