Skip to main content

Voorstellen Amber 24 in de buurt van Utrecht

• 27 mei 2024
  • 8 reacties
  • 232 × bekeken

Forum|alt.badge.img+10

Heey ik ben amber 24 jaar ik woon in Nieuwegein ik zou het leuk vinden om met wel meer mensen om te gaan ik sprak eerst erg veel met me vriend af maar sinds dien is dat me ex geworden en merk ik toch wel dat ik echt behoefde heb aan vriendschap.

Ik hou erg veel van concerten en festivals series kijken vind ik ook erg leuk of de bioscoop 

Ik heb een mineralen verzameling

Ik hou ook erg veel van 2 de hands kleding winkels bezoeken en dagjes weg gaan naar pret parken of anderen steden bezoeken vind ik ook erg leuk spreekt dit je aan je kan mij gerust een chat berichtje sturen :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 27 mei 2024

Hey Amber!

ik kom zelf uit Hengelo (Overijssel), maar het lijkt me wel leuk om eens wat te doen! ik vind het namelijk niet erg om verder te reizen en ben een echte film fanaat, ga heel graag naar de film, ook lijkt het me weer eens leuk om naar een concert te gaan is ook al weer een tijdje geleden voor mij..

Verder lijken mij uitjes altijd wel leuk, andere steden bezoeken, pret parken, zelf ben ik ook een groot fan van een goede dierentuin!

Mocht je het leuk lijken dan kun je mij altijd een berichtje sturen!

Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Master
  • 112 reacties
  • 27 mei 2024

@LarsH  lijkt me leuk hoeveel jaar ben je zelf ?

• 0 reacties
  • 27 mei 2024

Hey @amber22 wil wel vrienden worden met je woon zelf in ijmuiden velsen en misschien kunnen we elkaar leren kennen en misschien kunnen we dan later appen en dan kunnen we later verder kijken 

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 27 mei 2024
amber22 schreef:

@LarsH  lijkt me leuk hoeveel jaar ben je zelf ?

ik ben 27 jaar.

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 27 mei 2024

Hey @amber22 

Het lijkt me leuk iets te doen! Ik ben 28 jaar en woon in Duivendrecht vlakbij Amsterdam. Niet al te ver weg, reizen is voor mij iig geen issue. Ik vind onderweg zijn en steden bezoeken leuk en ik hou daarbij van wandelen. En een hapje en een drankje op zijn tijd 😉. De bios ga ik ook graag heen net als concerten. Pretparken vind ik chill maar doe ik eigenlijk veel te weinig. Zelf bezoek ik ook graag musea, ik heb een museumjaarkaart.

Als het je leuk lijkt om elkaar te meeten of contacten, stuur me dan gerust een berichtje terug!

Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Master
  • 112 reacties
  • 28 mei 2024

Heey lijkt me leuk @Dex95 

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 29 mei 2024

Hey Amber, leuke post!

Mijn naam is Robbie en ik ben 25. Ik woon zelf in Leiden, maar ik werk in regio Utrecht en komt van tijd tot tijd graag in Utrecht stad.

Ik ben zelf ook gek op vintage, dat is helemaal mijn vibe! Ik wil graag nog een keer vintage winkels in Utrecht af, daar kom ik zelf nooit aan toe en met 2 is dat veel leuker.

Het lijkt me leuk om kennis te maken, laat maar weten als dat je leuk lijkt ^^

Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Master
  • 112 reacties
  • 1 juni 2024

Heey leuk @Robster 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen