Skip to main content

mezelf voorstellen Lina 29 omgeving Utrecht

• 24 mei 2024
  • 0 reacties
  • 123 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! ik heb per toeval deze site gevonden. Ik ben er net nieuw. Ik zal mezelf voorstellen. Ik ben Lina woon in omgeving Utrecht. Wat ik leuk vind om te doen is: zwemmen, fietsen (in het bos/park), naar boederij gaan, film/ serie kijken vooral netflix (+ naar bioscoop gaan), makeup & skincare, kleuren/schilderen, puzzelen. Recent ben ik begonnen met naailes :)) 
Ik hou van paarden, herten en konijnen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Lijkt me leuk om eens koffie te drinken samen en te kletsen. Ik ben opzoek naar iets vriendschappelijks dus geen date.
In ben sindskort elke weekend een nieuwe stad aan het ontdekken. Dus mocht je niet in omgeving Utrecht wonen is het geen probleem. We zouden alsnog kunnen afspreken. 

Lijkt het je leuk om vrienden te worden stuur me dan bericht. 

Liefs,

Lina

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen