Skip to main content

voorstellen: Sterre, 19 jaar, omgeving breda/tilburg

• 24 mei 2024
  • 3 reacties
  • 207 × bekeken

Sterretje1

Hallo allemaal! Ik ben sterre, ik ben 19 jaar. 
ik zal maar met de deur in huis vallen, ik ben op zoek naar nieuwe vrienden/vriendinnen om af en toe eens wat leuks mee te doen en (online) contact mee te houden. 

Hier een paar van mijn interesses: planten, dieren. Ik lees graag, en wandel graag in de natuur (stadswandeling is ook leuk hoor :) ). Ik probeer meer te sporten maar heb er weinig motivatie voor :( Verder binge ik graag mijn favoriete series. Ik hou er ook van om lekker te lunchen in de stad of koffie te halen. 

Ik vind dit stiekem wel spannend om te posten maar als je het leuk vind om elkaar beter te leren kennen, aarzel niet en stuur me een berichtje!❤️

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 94 reacties
  • 24 mei 2024

Hoi Sterre welkom op de community.

Super goed dat je 1ste stap hebt durven te zetten om naar vriendschappen te zoeken ook al vond je het spannend.

Wist je dat join us een Discord groep heeft?

• 0 reacties
  • 28 mei 2024

Hey Sterre. Ik ben Patrick ben 24 jaar oud. 

Ik woon in Rotterdam. 

Mijn hobby's zijn fietsen, zwemmen al doe ik dat de weinig, soms wandelen en mn oude auto. 

Lekker stuk rijden met mn oldtimer. 

Soms een dagje uit gaan vindt ik ook leuk.

Op vakantie gaan. 

Ik vindt het ook leuk om naar de bioscoop te gaan met iemand, nu zelf doe ik dat te weinig.

Ik ben geen concert ganger, ik hou juist van de rust op zoeken. 

Wil je contact mag je me altijd een bericht sturen Sterre. 

Groetjes 

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 1 juni 2024

Heeei Sterre,

Ik ben Veerle en ik kom ook uit de omgeving Breda/Tilburg. Ik voel me ook vaak alleen en heb niet echt vriendinnen om me heen. Ik ben daarom ook opzoek naar vriendinnen om wat leuks mee te kunnen doen en om mijn sociale netwerk uit te kunnen breiden. Toevallig hou ik ook heel erg van dieren en van een terrasje pakken. Wie weet kunnen we ooit is samen een terrasje pakken. Het lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen!

Groetjes,

Veerle 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen