Skip to main content

Afspreken Leiden en omgeving

• 21 mei 2024
  • 1 reactie
  • 91 × bekeken

Robster
Forum|alt.badge.img+6

Hallo allemaal,

Mijn naam is Robbie en zo af en toe post ik wat om te kijken of er nog leuke mensen in de buurt wonen die zin hebben om wat leuks te doen, dus bij deze ^^.

Ik ben zelf een grote lezer en houd erg van wandelen, gamen, fotografie, films en muziek en deel deze passies graag met andere mensen. Als je in de omgeving Leiden woont is dat top, maar ik kom ook graag in Den Haag of zo af en toe ook Rotterdam of Amsterdam. Over het algemeen ben ik een sociaal persoon en ik ben op zoek naar mensen die ook interesse hebben om de diepgang op te zoeken.

Neem gerust contact met me op als het je leuk lijkt om kennis te maken!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 22 mei 2024

Hoi Robbie,

Ik woon sinds begin dit jaar in Leiden. Volgens mij hebben wij elkaar al een keer gesproken op deze website, maar misschien is het leuk als we weer contact leggen?

Groetjes,

Joshua

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen