Skip to main content

Voorstellen: Alysia 18

• 17 mei 2024
  • 3 reacties
  • 257 × bekeken

sia
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie

Hey hoi allemaal! Ik ben Alysia. Om het even kort te houden zoek ik eigenlijk wat mensen die 1 op 1 eventueel een vriendschap op willen bouwen, het liefst beginnend online.

Ik zou het ook super tof vinden om wat meer alternatieve mensen te ontmoeten (dit is geen must! Maar ik ben zelf wel alternatief:))

Om even wat over mijzelf te vertellen; Ik ben 18, hou super veel van gamen en speel vooral fps games. Ik hou ook van creatief zijn, voor mij mainly tekenen en schilderen. :D Ook hou ik van katten!!!!! Ik heb er 4, haha. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

• 0 reacties
  • 17 mei 2024

Hey Alysia.

Ik ben Patrick, ik ben 24 jaar oud.
Ik vindt het leuk om te fietsen in mn vrije tijd, of te zwemmen, maar ik sta ook open voor wandelen.
Gewoon lekker de rust op te zoeken in de natuur.

Ik heb ook een oude auto, een oldtimer uit de jaren 80 en vindt het heerlijk om auto te rijden.
Lekker stukje rijden en ergens stoppen en even rond kijken, en ergens wat drinken.
En ik vindt op vakantie gaan ook heerlijk.
Lekker rust vakantie of juist actief.

En soms misschien samen een terrasje pakken
Het lijkt me leuk om je misschien te leren kennen.

En ik heb zelf ook een kat. 

Iets wat op leeftijd al het beestje 

Aviator
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 4 reacties
  • 22 mei 2024

Hey!

Ik ben Tijn, ik ben 18 jaar en ik kom uit limburg.

Ik hou van sleutelen, gamen, Metal, punk en veel andere soorten muziek, en alles dat gezellig is.

je kan me hier of op discord een berichtje sturen.

Groetjes,

Tijn

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 30 mei 2024

Hoi!

Ik ben Tara (18 jaar) en hou ook heel erg van tekenen, schilderen en andere creatieve dingen. En ik ben dol op katten :)

Ik ben ook wel op zoek naar meer alternatieve dingen om te doen, gericht op creativiteit en duurzaamheid (vintage winkeltjes, haren verven, cosplay, etc.)

Als je het leuk vind kan je me een berichtje sturen om elkaar beter te leren kennen :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen