Skip to main content

Voorstellen Lynn, 17 jaar (omgeving Breda/Etten-Leur)

• 14 mei 2024
  • 6 reacties
  • 185 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyy, ik ben Lynn, 17 jaar en ik zoek vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen of alleen maar te kletsen in een groepsapp ofzo.

Ik houd heel erg van dieren, muziek en planten. Ik houd ook van creatief bezig zijn, bijvoorbeeld met fotografie of bloemen.

Ik woon in Etten-Leur en zit in Breda op school.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

• 0 reacties
  • 14 mei 2024
TeddyWinky schreef:

Heyy, ik ben Lynn, 17 jaar en ik zoek vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen of alleen maar te kletsen in een groepsapp ofzo.

Ik houd heel erg van dieren, muziek en planten. Ik houd ook van creatief bezig zijn, bijvoorbeeld met fotografie of bloemen.

Ik woon in Etten-Leur en zit in Breda op school.

Sure wil best wel vrienden zijn en appen met je 

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 14 mei 2024

Lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen ben zelf ook 17

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 14 mei 2024
Pimmetje.0118 schreef:

Lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen ben zelf ook 17

Ja leuk!

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 851 reacties
  • 14 mei 2024

Ik heb de titel van je topic aangepast, zo ben je makkelijker vindbaar voor andere leden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 15 mei 2024

Hey Lynn, ik zou je wel beter willen leren kennen en met je willen appen. :)

Sterretje1
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Hoi Lynn! Ik las je bericht en kan me hier helemaal in vinden! Ik ben sterre, 19 jaar. Ik woon in de buurt van Breda! Ik hou ook van plantjes muziek en dieren! Zelf wandel ik graag in het bos en heel mijn kamer staat vol met planten (beetje een verslaving geworden oeps :) ) als je het leuk vind om elkaar beter te leren kennen kan je me altijd een berichtje sturen! ☺️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen