Skip to main content

Edith - 24 jaar - Groningen

• May 7, 2024
  • 4 reacties
  • 274 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen!

Direct maar even een voorstelberichtje    : )

Ik ben Edith, 24 jaar, vrolijk enthousiast maar toch ook verlegen. Ik woon in Groningen (noordelijk, tussen Groningen en de Eemshaven). Hier woon ik met veel plezier en ruimte om mij heen. Voor mijn werk ben ik in Groningen te vinden. Ik werk in een winkel, heb leuke collega's en zie/spreek veel mensen op een dag. Maar in mijn vrije tijd mis ik toch vrienden/vriendinnen om mij heen.

In mijn vrije tijd heb ik verschillende hobby's. Ik ben ik dol op het spelen van bord/kaartspelletjes en ben graag creatief bezig. Schilderen, (digitaal) tekenen, bezig met stoffen of klussen met hout. Eigenlijk vind ik vanalles leuk. En leuk om te weten, ik heb op de vrije school in Groningen gezeten  : )

Daarnaast ben ik groot formule 1 fan. Ook motorrijden vind ik leuk, achterop dan, want ik heb zelf nog geen rijbewijs. 😅

Verder vind ik het heerlijk om buiten te zijn. Lekker in de tuin bezig, genieten van de buitengeluiden. Met mooi weer ga ik er graag op uit om te wandelen, fietsen, varen, winkelen of te zwemmen in de zomer.

Ik hoop nieuwe mensen te ontmoeten, jongens of meiden, vind ik beide leuk.
Samen lachen, hobby's delen, naar de film, leuke dingen ondernemen of juist een hangdag samen

Leuk? Stuur dan vooral een berichtje, of laat een reactie achter.  😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+12
  • Guru
  • May 7, 2024

Hey Edith,

Welkom hier! Leuk dat je je voorstelt 😊

Heb je alvast een pb’tje gestuurd. 

Groetjes,

Nik

Forum|alt.badge.img+3

Hi Edith, Wat een geweldige omschrijving van je zelf en heel Leuk dat je van natuur houdt. Wat is dan ook je favoriete bordspel of kaartspel? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • May 8, 2024

Hi Edith, Wat een geweldige omschrijving van je zelf en heel Leuk dat je van natuur houdt. Wat is dan ook je favoriete bordspel of kaartspel? 

Dankjewel!  Mijn favorieten? Oei dat is lastig kiezen. Dat zijn spellen zoals carcassonne, slynx, Azul, Beez, maar ook ticket to ride blijft favoriet.  😊

Forum|alt.badge.img+3

Dankjewel!  Mijn favorieten? Oei dat is lastig kiezen. Dat zijn spellen zoals maar ook ticket to ride blijft favoriet.  😊

We leuk, deze 4 spellen ken ik niet carcassonne, slynx, Azul, Beez. Maar ticket to ride ofc wel. Heb je verder nog favorieten landen of vakantiebestemmingen waar je ooit nog graag naar toe zou willen.