Hey allen,
mijn naar is Corné, 25 jaar en ik woon in Friesland, al geruime tijd actief in een join us real life groep, inmiddels daar al veel sociale vaardigheden erbij geleerd dat ik het nu ook aandurf om online actief te worden.
ik dacht altijd niemand anders nodig te hebben, dat anderen mij vooral zagen als tijdverspilling, dat zal de autisme zijn. maar inmiddels weet ik wel beter, en nu ben ik vooral in het weekend veel vaker buitenshuis met vrienden te vinden in Sneek of Leeuwarden maar ook ver buiten Friesland, ben daarom ook erg blij met mijn rijbewijs, vooral die lange stukken naar werk (60 km enkele reis) of terug naar huis werken voor mij erg therapeutisch (rustgevend) ik werk momenteel als eerste lijns support bij een internetprovider.
in mijn vrije tijd ben vooral veel bezig met muziek maken en zingen, ik kan uren achter elkaar aan mijn muziek en melodieën puzzelen.
ik vind vooral contact onderhouden met anderen een grote uitdaging voor mij, gelukkig heb tegenwoordig wel zoiets van: hoe meer zielen hoe meer vreugd ook online. ik hoop dat anderen dit ook leuk vinden en we elkaar kunnen helpen om bijvoorbeeld mee na te denken of te praten over wat voor gevoel een bepaalde actie of gebeurtenis geeft in plaats van overal een rede voor bedenken of te achterhalen, kortom: minder pragmatisch leven en meer met anderen omgaan kijk ik heel erg naar uit ik hoop anderen te leren kennen die er ook zo over denken