Skip to main content

Leuke contacten gezocht! :) Esther, 24 jaar, regio Deventer

• 2 mei 2024
  • 2 reacties
  • 130 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi! 
Ik ben Esther, 24 jaar uit regio Deventer. De afgelopen jaren zijn veel van m’n sociale contacten verwaterd. Mensen verhuizen, het loopt zoals het loopt. Nu zit ik al langere tijd met de behoefte om het weer een beetje op te pakken, maar ik wist niet goed hoe en daardoor ging ik het maar uit de weg. Nu heeft een gesprek met m’n vriend me doen inzien dat het toch tijd is voor verandering, en na een beetje googlen ben ik hier terecht gekomen :)

Ik ben lekker sociaal. Hou van een terrasje pakken, lekker wandelen, naar de sportschool gaan, avondje Minecraft. Of gewoon lekker een poosje rustig chatten, ik vind het allemaal leuk!

Heb je hier ook interesse in, stuur lekker een berichtje! Kom je uit omgeving Deventer, helemaal leuk. Zo niet, voel je nogsteeds vrij om iets van je te laten horen. 
Groetjes!!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7ohantje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2 mei 2024

Hey Esther, leuk bericht!
Mijn vriendin Liona (24) en ik (25) hebben een beetje hetzelfde. Vaak contact gehad met mensen maar op den duur verwaterd het. 

We wonen niet in Deventer maar in Lelystad, uurtje met de auto (valt in mijn ogen best mee). Zelf houden we ook van terrassen, sporten en wandelen we ook. Sinds kort heb ik Liona ook aan het Minecraften gekregen haha. Mocht je het leuk vinden om te chatten met ons let me know! ;-)

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3 mei 2024

hoi Esther, helaas herken ik het wel, bij mij was helaas de corona periode dat het vaak verwateren en eenrichting verkeer begon te lijken, erg jammer is dat. ik woon zelf in hengelo (OV) en wandel graag in de regio (sallandse heuvelrug en buursezand zijn mijn favoriet) en hou ook wel van andere leuke dingen doen! Mocht je het leuk lijken om te chatten kun je altijden pm'en of via discord iets sturen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen