Skip to main content

Ilse, 20 jaar, Omgeving Deventer

• 29 april 2024
  • 6 reacties
  • 172 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen,

Ik ben Ilse, 20 jaar en kom uit Apeldoorn. Ik heb autisme en moeite om vrienden te maken en ik mis het erg om vriendinnen te hebben om mee te kunnen praten en leuke dingen te doen. Ik heb een leuke relatie maar mis het echt om vriendinnen te hebben. Ik vind het leuk om eens in de zoveel tijd uit te gaan en het lijkt mij leuk om samen een peukje te kunnen doen. Daarnaast game ik ook, en vind ik het leuk om creatief bezig te zijn. Ik volg momenteel de opleiding toegepaste psychologie en zoek iemand in de omgeving Deventer die het leuk vind om iets te ondernemen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 54 reacties
  • 29 april 2024

Hey Ilse,

Welkom op de community! Ik heb de titel en de categorie van je topic even aangepast zodat je beter vindbaar bent voor anderen!

Groetjes,

Bas

Suuz1997
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 29 april 2024

Hey Ilse, ik kom zelf ook uit Apeldoorn (binnenkort Twello) en game ook! Je mag me altijd een berichtje doen!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 29 april 2024

Hii ik heb je een berichtje gestuurd :D

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 30 april 2024

Hoi Ilse,

Ik woon dichtbij zutphen.

Ik herken wat je zeggen in het moeite hebben om vrienden te maken.

Als je het leuk lijkt mag je me altijd een berichtje doen, om samen iets te ondernemen,

Groetjes Manon

• 0 reacties
  • 30 april 2024
Ilsevb schreef:

Hallo iedereen,

Ik ben Ilse, 20 jaar en kom uit Apeldoorn. Ik heb autisme en moeite om vrienden te maken en ik mis het erg om vriendinnen te hebben om mee te kunnen praten en leuke dingen te doen. Ik heb een leuke relatie maar mis het echt om vriendinnen te hebben. Ik vind het leuk om eens in de zoveel tijd uit te gaan en het lijkt mij leuk om samen een peukje te kunnen doen. Daarnaast game ik ook, en vind ik het leuk om creatief bezig te zijn. Ik volg momenteel de opleiding toegepaste psychologie en zoek iemand in de omgeving Deventer die het leuk vind om iets te ondernemen.

Sure kom maar praten alleen woon niet bij je in de buurt maar wil wel praten met je

1r1s
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 52 reacties
  • 30 april 2024

ik kom niet heel erg uit de buurt (hengelo) maar lijkt me leuk om in ieder geval te kletsen!

je mag me gerust een berichtje sturen!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen