Skip to main content

Voorstellen: Julia, Brabant

Forum|alt.badge.img+2

Hallo allemaal!

Mijn naam is Julia, ik ben bijna 17 en woon in Brabant. Ik ben op zoek naar vrienden, aangezien ik er heel weinig heb en me daardoor vaak eenzaam voel. Ik ben op zoek naar mensen in de buurt om leuke dingen mee te doen, of mensen om gewoon mee te praten. Heb je interresse/vragen, laat een reactie achter of stuur me een privébericht! Ik hoor graag van jullie :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey julia,

Mijn naam is Sandra (19 ) 

Ik kom zelf ook uit Brabant misschien vind leuk om elkaar beter te leren kennen

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 19 april 2024

Hey Sandra, ik heb je een privébericht gestuurd :)

mies123
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 22 april 2024

Hey Julia ik ben Michelle  ik ben bijna 18

Ik merk de laaste tijd het zelfde als jou dat ik me snel eenzaam voel door weinig vrienden misschien vind je het leuk om elkaar beter te leren kennen:)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 22 april 2024

Hey Julia, mijn naam is Pedro ik ben 19. Ik woon zelf in Eindhoven misschien vindt je het leuk om elkaar beter te leren kennen

Maantjem
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 april 2024

Heyy ik ben Imane en ik woon in Tilburg. Ik zou het ook leuk vinden wat meer vrienden te maken. Misschien een idee om met iedereen die hierboven heeft gereageerd een groepsapp te maken en een keer wat te doen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 24 april 2024

Hey Imane, dat is een goed idee. @Pedro, @Sandra Vermeulen, @mies123, als jullie het leuk vinden om een groepsapp te maken laat maar weten :)

mies123
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 24 april 2024

Lijkt me echt een super leuk idee! :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 24 april 2024

Yess, super leuk, als de mensen die mee willen doen hun nummer naar mij willen sturen dan maak ik de groepsapp.

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 25 april 2024
milaatjemolly schreef:

Yess, super leuk, als de mensen die mee willen doen hun nummer naar mij willen sturen dan maak ik de groepsapp.

Hey @milaatjemolly, ik heb een disclaimer aan je reactie toegevoegd ivm een groepsapp buiten Join Us om <3

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 25 april 2024

@Starberry, helemaal prima :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen