Heyyy, ja jij daar. Ik weet dat je m'n topic aan het lezen bent 👋
Laat ik me mezelf dan ook gelijk even voorstellen. Ik ben Yuna, 20 jaar oud en een grote dierenliefhebber. Ik heb dan ook twee pluizige katten. Dat zijn echt m'n kinderen en ik hou heel veel van ze. 💕
Naast katten hou ik erg van muziek. Ik luister vooral pop (Lady Gaga, Miley Cyrus, Dua Lipa etc) en rock (Nickelback, Five Finger Death Punch, Daughtry etc). Maar sinds kort is de wereld van Kpop is ook open gegaan.
In mijn dagelijkse leven werk ik 40 uur in de week. Ik hoor je al denken: 40!? Ja 40 uur, en om eerlijk te zijn vind ik het best wel veel. Gelukkig hoef ik hier niet lang meer te werken, en ga ik binnenkort op zoek naar een nieuwe baan.
Wat vind ik allemaal nog meer leuk? Tja, best wel veel, maar door m'n vele werkuren heb ik niet zo veel vrije tijd. Wanneer ik de tijd heb, schrijf ik verhalen of probeer ik een boek te lezen. Keyword: proberen 😅. Ik ben echt een ADHDer dus heel veel concentratie om echt lang te lezen, heb ik niet.
Ook hou ik van shoppen, leuke dingen doen met vrienden, of gewoon lekker in de zon zitten op een terrasje. Lijkt je het leuk om samen een keer iets te ondernemen? Stuur me dan even een privé berichtje 😉