Skip to main content

Hoi 👋 dit ben ik: Yuna, 20 jaar, omgeving Utrecht

• 11 april 2024
  • 3 reacties
  • 156 × bekeken

Yuna
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 27 reacties

Heyyy, ja jij daar. Ik weet dat je m'n topic aan het lezen bent 👋

Laat ik me mezelf dan ook gelijk even voorstellen. Ik ben Yuna, 20 jaar oud en een grote dierenliefhebber. Ik heb dan ook twee pluizige katten. Dat zijn echt m'n kinderen en ik hou heel veel van ze. 💕

Naast katten hou ik erg van muziek. Ik luister vooral pop (Lady Gaga, Miley Cyrus, Dua Lipa etc) en rock (Nickelback, Five Finger Death Punch, Daughtry etc). Maar sinds kort is de wereld van Kpop is ook open gegaan. 

In mijn dagelijkse leven werk ik 40 uur in de week. Ik hoor je al denken: 40!? Ja 40 uur, en om eerlijk te zijn vind ik het best wel veel. Gelukkig hoef ik hier niet lang meer te werken, en ga ik binnenkort op zoek naar een nieuwe baan. 

Wat vind ik allemaal nog meer leuk? Tja, best wel veel, maar door m'n vele werkuren heb ik niet zo veel vrije tijd. Wanneer ik de tijd heb, schrijf ik verhalen of probeer ik een boek te lezen. Keyword: proberen 😅. Ik ben echt een ADHDer dus heel veel concentratie om echt lang te lezen, heb ik niet.

Ook hou ik van shoppen, leuke dingen doen met vrienden, of gewoon lekker in de zon zitten op een terrasje. Lijkt je het leuk om samen een keer iets te ondernemen? Stuur me dan even een privé berichtje 😉

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 16 reacties
  • 11 april 2024

Hoi Yuna, ik ben ook een dierenliefhebber en heb ook ADHD. Daarnaast hou ik ook heel erg van schrijven en lezen, maar ik heb de laatste paar jaren wel een haat-liefde relatie met lezen. Soms ga ik zó erg op in een boek dat ik hem in 2 dagen uit heb en som sbegin ik er met veel plezier aan en halverwege een boekenserie verlies ik het opeens ofzo en dan vind ik het erg vervelend dat het niet lukt om verder te lezen en er weer goed in te komen. Met het schrijven heb ik dat ook haha.

Verder hou ik ook heel erg van op een terrasje zitten en ik hou van veel soorten muziek, uitgaan en festivals vind ik ook leuk maar ik heb niet echt mensen om dat mee te doen. Overigens word ik ook erg blij van binnen zitten met een kop thee of lekker in de tuin. Misschien leuk om eens te chatten en te bellen of het klikt?

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 25 reacties
  • 11 april 2024

Heyyy je lijkt mij erg gezellig en ben zelf ook een adhder en hou enorm van dieren.

Ook vind ik dingen als shoppen en terrasjes pakken erg leuk.

Kort gezegd lijkt mij erg leuk je te leren kennen 😄😉

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 11 april 2024

heyyy,

Het lijkt me leuk om een keer iets met jou te ondernemen.

Groetje.rowan 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen