Skip to main content

voorstellen! Noah 21 omgeving Rotterdam

Forum|alt.badge.img+3

Oke dus ik had net een hele post getypt om mezelf voor te stellen en alles is weg. Gotta say hate life rn!! Anywayssss. Ik ga het nu kort houden want anders redden mn vingers het niet hahahha :))

Ik ben Noah (M), 21 en woon omgeving Rotterdam. Hou van concertjes, festivals, fitness, drankjes en gezelligheid! Veel vrienden wonen ver weg en merk dat ik me daardoor wat eenzaam voel. Dus ik dacht waarom niet ik post hier gewoon wat, er zullen vast mensen in hetzelfde schuitje zitten!! 

Ik ben iemand die gelijkheid erg belangrijk vind. Jezelf kunnen zijn en niemand zomaar judgen op de buitenkant. Lijkt het je leuk om meer van elkaar te leren kennen? Hit me up!! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 2 april 2024

Naar wat voor muziek luister je graag?

Forum|alt.badge.img+3
LAbull schreef:

Naar wat voor muziek luister je graag?

Nu voornamelijk rock/ metal en af en toe tussendoor wat pop of low beats als ik zin heb in wat mindere muziek! Jij?

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 5 april 2024

EZG (hardstyle/rap/techno/raw/drill)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen