Skip to main content

Voorstellen: Julia, 22, Tilburg

• 29 maart 2024
  • 9 reacties
  • 226 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Julia, 22 jaar dus. Begin van deze maand ben ik verhuisd naar Tilburg en ik zou het leuk vinden om nieuwe vrienden in de buurt te maken om leuke dingen mee te doen.

Ik werk 34 uur als jurist en in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik bak graag (vooral zoete dingen maar brood vind ik ook erg leuk), ik probeer graag nieuwe recepten en iedere maand (of soms iedere week wel) heb ik een nieuwe hobby om met mijn handen te doen.

Op het moment doe ik aan schilder op nummer, maar volgende maand kan dat zo weer iets anders zijn.

Tot slot ga ik graag naar een terrasje of naar een bakkerijtje of koffiezaakje voor iets lekkers, lees ik graag (thrillers en fantasy op het moment) en vind ik de bioscoop ook leuk als er iets leuks draait. 

Ik zoek meer sociale contacten en zou het dus leuk vinden om iets te ondernemen met anderen. Lijkt jij dit ook leuk? Stuur me dan vooral een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Simmiesim
  • 22 reacties
  • 29 maart 2024

Hey Julia,

Zelf woon ik niet bepaald in de buurt van Tilburg, maar je hebt leuke hobbies. Hoe ben je op het idee gekomen jurist te worden?

Groetjes Daan

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 29 maart 2024

Heyy wat leuk om je berichtje te lezen @Juul06. Heb je nog een leuk receptje? Ik ben zelf geen top kok, maar sta altijd open voor nieuwe dingen. 🤗

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2024
Simmiesim schreef:

Hey Julia,

Zelf woon ik niet bepaald in de buurt van Tilburg, maar je hebt leuke hobbies. Hoe ben je op het idee gekomen jurist te worden?

Groetjes Daan