Skip to main content

Voorstellen: Julia, 22, Tilburg

• 29 maart 2024
  • 9 reacties
  • 226 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Julia, 22 jaar dus. Begin van deze maand ben ik verhuisd naar Tilburg en ik zou het leuk vinden om nieuwe vrienden in de buurt te maken om leuke dingen mee te doen.

Ik werk 34 uur als jurist en in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Ik bak graag (vooral zoete dingen maar brood vind ik ook erg leuk), ik probeer graag nieuwe recepten en iedere maand (of soms iedere week wel) heb ik een nieuwe hobby om met mijn handen te doen.

Op het moment doe ik aan schilder op nummer, maar volgende maand kan dat zo weer iets anders zijn.

Tot slot ga ik graag naar een terrasje of naar een bakkerijtje of koffiezaakje voor iets lekkers, lees ik graag (thrillers en fantasy op het moment) en vind ik de bioscoop ook leuk als er iets leuks draait. 

Ik zoek meer sociale contacten en zou het dus leuk vinden om iets te ondernemen met anderen. Lijkt jij dit ook leuk? Stuur me dan vooral een berichtje!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Simmiesim
  • 22 reacties
  • 29 maart 2024

Hey Julia,

Zelf woon ik niet bepaald in de buurt van Tilburg, maar je hebt leuke hobbies. Hoe ben je op het idee gekomen jurist te worden?

Groetjes Daan

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 29 maart 2024

Heyy wat leuk om je berichtje te lezen @Juul06. Heb je nog een leuk receptje? Ik ben zelf geen top kok, maar sta altijd open voor nieuwe dingen. 🤗

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2024
Simmiesim schreef:

Hey Julia,

Zelf woon ik niet bepaald in de buurt van Tilburg, maar je hebt leuke hobbies. Hoe ben je op het idee gekomen jurist te worden?

Groetjes Daan

Hi Daan! Leuk dat je een berichtje terug stuurt. Toen ik op de havo zat moest ik kiezen en toen heb ik een verkeerde keuze gemaakt (hbo-hrm) die niet bij me paste, maar daar kwam ik er wel achter dat ik het rechtenvak heel leuk vond, dus ben ik hbo-rechten gaan doen en dat was het helemaal. Wat doe jij voor werk of studie?

• 6 reacties
  • 29 maart 2024

Hoi Julia ,

ik kom zelf uit de buurt van Tilburg. Mocht je interesse hebben in een gesprek hoor ik het graag 

Simmiesim
  • 22 reacties
  • 29 maart 2024
Juul06 schreef:
Simmiesim schreef:

Hi Daan! Leuk dat je een berichtje terug stuurt. Toen ik op de havo zat moest ik kiezen en toen heb ik een verkeerde keuze gemaakt (hbo-hrm) die niet bij me paste, maar daar kwam ik er wel achter dat ik het rechtenvak heel leuk vond, dus ben ik hbo-rechten gaan doen en dat was het helemaal. Wat doe jij voor werk of studie?

Ik studeer nog, aardwetenschappen (geologie) in Amsterdam. Een studie die heel goed bij mij past!

Aan de andere kant is het ook een mooie ervaring om via een tussenstap erachter te komen wat je echt wilt. Wat is hrm eigenlijk?

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 163 reacties
  • 1 april 2024

Naar wat voor Films kijk je graag? Woon zelf in Oss

Forum|alt.badge.img+3

Hey Julia! 
Ik woon ook niet exact in de buurt (omg Rotterdam), maar ben zeker in om te kletsen. Hield vroeger ook heel erg van bakken, maar sinds ik op mezelf woon heb ik geen oven meer *zucht*. Wat zijn een beetje je favorietjes? 

• Noah

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 16 mei 2024

Hoi Julia, ze zeggen niet voor niks 'beter laat dan nooit'. Mijn naam is Manon en ik ben 24 jaar. Ik woon zelf ook in Tilburg! Ik kan mezelf helemaal vinden in wat je omschrijft. Ook ik ben graag creatief bezig en zou het graag met iemand willen delen/doen. Mocht je het nu leuk vinden, kom ik graag met je in contact! 😁🙋🏼‍♀️

Sterretje1
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Hoi Julia, beetje laat maar ik ben net nieuw op dit platform! Mijn naam is Sterre, ik ben 19 jaar oud. Ik woon zelf in de buurt van Tilburg en ga er komend schooljaar een nieuwe studie starten! Ik ben zelf ook graag creatief bezig, bakken, koken, muziek vind ik erg leuk en ik wandel graag in het bos. Tilburg is voor mij een stad waar ik niet perse vaak kom, dus samen Tilburg verkennen en een bakje koffie doen sta ik altijd voor open! ☺️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen