Heyhoi
halloooo allemaal!
ik ben echt net net aangemeld als nieuwe gebruiker van dit forum dus ik dacht laat ik mezelf even netjes voorstellen!
mijn naam is Tiff Smits, ik ben 26 jaar en ik ben geboren en getogen in hartje Utrecht 😍 ik woon nu samen met mijn 2 katten in Leidsche Rijn, 15 minuten van de binnenstad af. Nog mooier is dat ik óók maar 5 minuten van mijn ouderlijk af woon waar ik nog regelmatig thuis te vinden ben.
mij ga in mijn vrije tijd erg graag wandelen of lees ik een boek om te ontspannen. Ik luister graag naar verschillende soorten muziek zoals Nederlandse Kroegenhits, als tot aan drum&bass, als tot aan verschillende diverse Ballads (ik ken letterlijk zo verschrikkelijk veel liedjes en songteksten uit m’n hoofd dat is echt bizar) die ik dan woord voor woord mee kan zingen (ik zong al voordat ik mijn eerste woordje had gezegd).
maar het aller aller aller gelukkigste ben ik wanneer ik weer herenigd word met de stichting, waar de zaal gevuld wordt door de heerlijkste en meest gruwelijke Hardcore die er bestaat! Vooral als je de bass die uit de boxen komt zo door je lichaam heen voelt shaken en trillen. Ja, dan ben ik thuis. Defqon.1 is voor mij dan ook net zoals elk jaar de rest van mijn leven lang, voor mij zo’n ’klein kind in een snoepwinkel’ moment! Dat is wanneer ik echt altijd gelukkig ben, met alleen ECHTE vrienden om me heen en zo veel chaos en gezelligheid…. Het is nergens anders net zoals de ervaring en sfeer is als op die 4 dagen van Defqon.1.
nou luitjes fijn weekend nog!
dikke doei xxx