Skip to main content

It's me: Tiffany, 26 jaar, Leidsche Rijn

• 24 maart 2024
  • 6 reacties
  • 151 × bekeken

Lady boss Tiff Smits
Forum|alt.badge.img+2

Heyhoi 

halloooo allemaal!

ik ben echt net net aangemeld als nieuwe gebruiker van dit forum dus ik dacht laat ik mezelf even netjes voorstellen!

mijn naam is Tiff Smits, ik ben 26 jaar en ik ben geboren en getogen in hartje Utrecht 😍 ik woon nu samen met mijn 2 katten in Leidsche Rijn, 15 minuten van de binnenstad af. Nog mooier is dat ik óók maar 5 minuten van mijn ouderlijk af woon waar ik nog regelmatig thuis te vinden ben. 
mij ga in mijn vrije tijd erg graag wandelen of lees ik een boek om te ontspannen. Ik luister graag naar verschillende soorten muziek zoals Nederlandse Kroegenhits, als tot aan drum&bass, als tot aan verschillende diverse Ballads (ik ken letterlijk zo verschrikkelijk veel liedjes en songteksten uit m’n hoofd dat is echt bizar) die ik dan woord voor woord mee kan zingen (ik zong al voordat ik mijn eerste woordje had gezegd). 

maar het aller aller aller gelukkigste ben ik wanneer ik weer herenigd word met de stichting, waar de zaal gevuld wordt door de heerlijkste en meest gruwelijke Hardcore die er bestaat! Vooral als je de bass die uit de boxen komt zo door je lichaam heen voelt shaken en trillen. Ja, dan ben ik thuis. Defqon.1 is voor mij dan ook net zoals elk jaar de rest van mijn leven lang, voor mij zo’n ’klein kind in een snoepwinkel’ moment! Dat is wanneer ik echt altijd gelukkig ben, met alleen ECHTE vrienden om me heen en zo veel chaos en gezelligheid…. Het is nergens anders net zoals de ervaring en sfeer is als op die 4 dagen van Defqon.1.

nou luitjes fijn weekend nog!

dikke doei xxx

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 24 maart 2024

Hoi @Lady boss Tiff Smits welkom op onze community. Ik heb ook twee katten. Wat voor soort katten heb jij?

Ps. ik heb de titel van je topic aangepast. Zo ben je beter vindbaar 🤗

Lady boss Tiff Smits
Forum|alt.badge.img+2

Hiaaaaihoi!

dankjewel, wat fijn! 
aaaaaah katten zijn altijd een goede ijsbreker he!

maar hieronder zie je mijn duiveltjes, waar ik zo veel van hou, maar af en toe is t net of ik 2 kinderen aan t opvoeden ben man pffffff!

maar goed, de zwarte heet Wolf(je) en de rode heet Gabber, hij is mijn grote trots en dient voor mij als mentale hulp kat HAH! Wie kan dat nou ook zeggen.. gabber is een Europese korthaar en Wolf(je) is gemixt (vader was zwart, moeder was cypers dus hij heeft strepen in z’n ondervacht.. 

Echt een haat liefde relatie met ze zo af en toe… maar als je ziet hoe veel knuffels, kusjes en kopjes ik de hele dag door krijg en zo veel liefde voel, dat ik er niet aan moet denken om zonder ze te moeten leven.. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 25 maart 2024

Ooohh, @Lady boss Tiff Smits wat een schatjes. En wat fijn dat Gabber zoveel voor je kan betekenen. Ik herken het wel Quest, onze grote witte kater, is ook echt een knuffelkont en volgt je door het huis enz. Echt leuk. 

De kat in mijn profielfoto is Davina, zij is wat afstandelijker, maar ook echt een cutie. Quest is te zien op m'n profiel foto van m'n discord account. 

Ben je al bekent met discord? We hebben een eigen Join Us server waar we regelmatig hangouts en andere events organiseren. En uiteraard word er lekker gechat in de kanalen. 

Click hier om onze Discord server te joinen!

Rick_97
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 25 maart 2024

Hey Tiffany!

Ik ben Rick, 26 en kom uit Amersfoort. Zijn er naast Defqon ook andere festivals waar je graag naar toe gaat?

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 30 maart 2024

Hey @Lady boss Tiff Smits,

Ik wil heeeel graag naar defqon 1 dit jaar maar heb niemand om mee te gaan. Ik kom toevallig ook uit leidsche rijn, en ofc kattenfan. Gister de lineup en anthem gepost!!! Heb nog geen tickets, maar vrijdag klinkt erg aantrekkelijk. Ga jij het hele weekend?

Rens

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 2 april 2024

Ik hou ook van hardcore! Sta je open om een keer samen naar zo'n festival te gaan?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen