Skip to main content

Max, Man, 21, omgeving Den bosch, op zoek naar gezelligheid

• 19 maart 2024
  • 4 reacties
  • 133 × bekeken

Max-
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie

Hallo allemaal!

Ik ben een 21-jarige jongen die momenteel psychologie studeert in het prachtige Nijmegen. Ik geloof in het idee dat 'hoe meer zielen, hoe meer vreugde.' 

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om gewoon  af te spreken, om bijvoorbeeld voor een wandeling in de natuur of een stedentripje. Maar ik ben ook altijd te porren voor een drankje ergens doen. Ik houd van dieren en de natuur. Daarnaast vind ik sporten belangrijk en doe ik dat dan ook graag. 

Ik kan soms echt genieten van de rust om me heen (lekker ouderwets) Mensen kunnen altijd op me rekenen als ze ergens mee zitten, sta altijd voor anderen klaar. Ik ben vrij nuchter van aard en waardeer het enorm wanneer anderen dat ook zijn.

Maar eigenlijk sta ik open voor alles, lekker makkelijk. Brabanders zijn ook niet echt de moeilijkste. 

Nou, spreekt mijn cv je een beetje aan. Reageer gerust.

Mochten er meerdere mensen in in omgeving den bosch of nijmegen een berichtje sturren, kunnen effe kijken of er een whats app groep kan worden aangemaakt. 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 20 maart 2024

Hoiii @Max-, welkom op onze community! Wat een leuke post. Ik herken er veel in. Ik hou ook van rust en vind het helemaal niet erg om af en toe in stilte een wandelingetje te maken bijvoorbeeld. Ik lees ook dat je houd van sport. Wat voor soort sport doe je allemaal? 

Ps. Ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. Ivm met een whatsapp groepje buiten Join us om. 🤗 Hopelijk vind je snel mensen om het groepje mee te maken

Max-
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 20 maart 2024
Starberry schreef:

Hoiii @Max-, welkom op onze community! Wat een leuke post. Ik herken er veel in. Ik hou ook van rust en vind het helemaal niet erg om af en toe in stilte een wandelingetje te maken bijvoorbeeld. Ik lees ook dat je houd van sport. Wat voor soort sport doe je allemaal? 

Ps. Ik heb een disclaimer aan je post toegevoegd. Ivm met een whatsapp groepje buiten Join us om. 🤗 Hopelijk vind je snel mensen om het groepje mee te maken

Bedankt voor de warme welkom. De sporten die ik beoefen zijn voornamelijk voetball en fitness. Daarnaast vind ik het ook leuk om te hiken, zwemmen, boulderen, mountainbiken. Vind eigenlijk veel sporten, voornamelijk buitensport. Dus sta dan daar altijd ook voor open.

Disclaimer is heel logisch, via discord dingen afspreken is ook prima als dat voor mensen fijner is. 

Ook wil ik zeggen, hoe mooi ik het vind hoe  actief jij bezig bent binnen deze community. vind het initiatief namelijk heel mooi. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 20 maart 2024

Bedankt voor het mooie compliment @Max-. We doen erg ons best om iedereen thuis te laten voelen. Berichten zoals deze laat me even beseffen waarvoor we het doen, en dat is fijn! ⭐

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 162 reacties
  • 21 maart 2024

Heb wel interesse! Woon zelf in Oss!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen