Hallo allemaal!
Ik ben een 21-jarige jongen die momenteel psychologie studeert in het prachtige Nijmegen. Ik geloof in het idee dat 'hoe meer zielen, hoe meer vreugde.'
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om gewoon af te spreken, om bijvoorbeeld voor een wandeling in de natuur of een stedentripje. Maar ik ben ook altijd te porren voor een drankje ergens doen. Ik houd van dieren en de natuur. Daarnaast vind ik sporten belangrijk en doe ik dat dan ook graag.
Ik kan soms echt genieten van de rust om me heen (lekker ouderwets) Mensen kunnen altijd op me rekenen als ze ergens mee zitten, sta altijd voor anderen klaar. Ik ben vrij nuchter van aard en waardeer het enorm wanneer anderen dat ook zijn.
Maar eigenlijk sta ik open voor alles, lekker makkelijk. Brabanders zijn ook niet echt de moeilijkste.
Nou, spreekt mijn cv je een beetje aan. Reageer gerust.
Mochten er meerdere mensen in in omgeving den bosch of nijmegen een berichtje sturren, kunnen effe kijken of er een whats app groep kan worden aangemaakt.
!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.
Dit is een initiatief van een lid.