Skip to main content

Vrienden gezocht: Lars, 21 jaar, Arnhem/Nijmegen/Zutphen

• 17 maart 2024
  • 1 reactie
  • 104 × bekeken

Hoi allemaal.

Ik stel me eerst wel even voor. Mijn naam is Lars, ik ben 21 jaar en ik woon in de buurt van Arnhem en Zutphen. Ik woon hier nu een paar jaar, alleen heb nog geen echte vrienden in de omgeving kunnen vinden of echte aansluiting. Ik werk namelijk ook al als Grafisch vormgever in Apeldoorn.

Ik ben wel een extrovert persoon, alleen sinds dat ik hier ben gaan wonen heb ik gewoon niet veel aansluiting gehad met de omgeving omdat ik veel in andere plekken te vinden was en nu zoek ik nieuwe mensen om vriendschappen mee op te bouwen. 

Mijn hobby’s zijn onder andere gezellig een terras pakken, uitgaan, naar de film gaan, muziek produceren, reizen en mijn werk als vormgever is ook wel zeker een hobby van mij.

Het liefste zou ik nieuwe mensen willen leren kennen tussen de 20-25 jaar oud, die misschien is wat zouden willen doen samen.

Als je interesse hebt, stuur mij gerust een berichtje!

Groeten,
Lars

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 18 maart 2024

Naar wat voor films kijk je graag?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen