Skip to main content

Vrienden gezocht: Merian, 19 jaar, Utrecht

• 6 maart 2024
  • 5 reacties
  • 243 × bekeken

Borrelnootje
Forum|alt.badge.img+1

Hii allemaal! Mijn naam is Merian en ik ben 19 jaar (Utrecht). Ik ben hier op zoek naar leuke mensen waarmee ik dingen kan gaan ondernemen en/of contact mee te hebben. MIjn vrienden groep is helaas uit elkaar gevallen en ik miss het sociale contact best wel. 

Ben jij iemand die een dagje opstap, feestje, festival, gamen, creatief bezig zijn, movie nights, sport, dansen… leuk vind om samen te doen? Laat dan zeker een berichtje achter :D! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 6 maart 2024

Hoi @Borrelnootje, welkom op de community. Ik heb je titel wat aangepast en de topic in een andere categorie gezet. Zo ben je beter vindbaar. Ben je al al bekent met onze discord? Daar worden regelmatig gechat en events/hangouts georganiseerd. 

Join onze discord server!

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey Merian,

Ik heb je een privé bericht gestuurd 

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 9 maart 2024

Ik heb wel gemeenschappelijke interesse! Woon zelf in Oss

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 11 maart 2024

Hey Merian,

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd!

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 16 reacties
  • 18 maart 2024

Hé Merian, Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. Mijn vriendengroep is hun eigen weg gegaan en ik mis heel erg een vast groepje om af en toe wat leuks mee te doen. Ik zoek nog mensen om samen mee naar een koningsdag feestje te gaan, dus als je al meer mensen ontmoet hebt die dat ook leuk lijkt is dat wellicht een idee? Verder hou ik van muziek (speelde heel lang gitaar en schreef nummers, maar nu heel weinig, vooral carpool karaoke en muziekluisteren), wandelen, chillen in een parkje, spelletjes, bordspelletjes, pubquizzen, terrasje pakken, een avondje stappen, lokale concertjes, festivalletje sta ik voor open maar af en toe ff bellen via discord of facetime vind ik ook heel gezellig. Creatief bezig zijn vind ik ook leuk, ik ben de laatste tijd wel eens aan het haken maar soms doe ik ook tekenen of kleding maken. Ik kom uit Almere, ben 20 jaar en studeer biologie :) Laat maar weten of het je leuk lijkt om contact te hebben!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen